Šis raksts attiecas uz tiem, kuri Google Adwords līdz šim neizmanto.
Klientu piesaiste un interneta meklētāji
Kura ir pirmā vieta, ko izmantojiet, kad Jums nepieciešams iegūt informācijas par kādu konkrētu lietu - produkts, pakalpojums vai risinājums. Varianti droši vien ir vairāki - zvaniet draugiem un tuviniekiem, dodieties uz konkrētu veikalu, meklējiet žurnālos, grāmatās un avīzēs, skatieties uzņēmumu katalogos, bet visticamāk - nepieciešamo informāciju meklēsiet internetā un no interneta resursiem google būs nr. 1 izvēle. Googleir visērtākais veids, lai meklētu konkrētu informāciju par konkrētu lietu, atlasot visatbilstošākos rezultātus.
Meklētājprogramma Google
Google.lv meklētāju Latvijā izmanto 82 % interneta lietotāji. Lai arī interneta lietotāji izmanto citus resursus, lai iegūtu nepieciešamo informāciju 8 no 10 gadījumiem tiks izmantota google. Starp šiem lietotājiem ir Jūsu esošie un potenciālie klienti, par esošajiem viss ir labi, viņi Jūs zin, bet potenciālie klienti vēl par Jums nemaz nenojauš vai dzirdējuši ir ļoti maz. Tajā brīdī, kad Jūsu potenciālajam klientam radīsies vajadzība pēc Jūsu pakalpojuma vai produkta, vai ieejot google.lv ievadot atbilstošos atslēgas vārdus viņš atradīs informāciju par Jums un Jūsu piedāvājumu?
Google AdWords klientu piesaistē
Ja informāciju šis klients neiegūs, tad visticamāk, viņš par Jums nemaz neuzzinās un aizies pie Jūsu konkurenta. Lai no tā izvairītos, Google Jums piedāvā risinājumu Google Adwords. Izmantojot šo pakalpojumu Jūs vienmēr būsiet atrodams Google meklētājā uz Jums vēlamajiem atslēgas vārdiem, Jums vēlamajos reģionos un valodās. Pakalpojuma maksa veidojās tikai atkarībā no apmeklējuma, un katrs apmeklētājs ir potenciālais Jūsu klients, jo Jūsu lapa parādās tikai ievadot konkrētus Jums izvēlētus atslēgas vārdus. Ja google lietotājs ievada meklētājā piem. vārdu "auto noma", un nospiež meklēt, tad tikai tajā brīdī parādās Jūsu mājas lapa, ja būsiet izvēlējies šo atslēgas vārdu.
Jūs paši variet noteikt savu dienas budžeta limitu piem. 5 usd un esošā budžeta ietvaros tiks nosūtīti apmeklētāji. Jūs paši variēsiet kontrolēt gan tekstus, gan atslēgas vārdus, gan pozīciju attiecībā uz konkurentiem. Jo augstāka pozīcija, jo lielāka maksa par klikšķi, tas ir saistīts ar to, ka visaugstākā pozīcija parasti piesaista vislielāko apmeklētāju daļu.
Lai sāktu Jums pietiek ar 50 -75 LVL lielu budžetu. Adwords kontu variet izveidot paši vai uzticēt to jomas speciālistiem. Pirmais, ar ko jāsāk ir atslēgas vārdu izpēte - kādus atslēgas vārdus izmanto, lai atrastu Jūsu sniegtos pakalpojumus vai produktus, cik daudz tos meklē, visu to informāciju ir iespējams izpētīt.
Mēs sniedzam bezmaksas konsultācijas Adwords ieviešanā un piedāvājam 50 LVL reklāmai, lai izmēģinātu. Jums ir tikai jāsazinās ar mums - +371 2 6640064.
Lasīt vairāk: SEO
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapu, dizaina un logo izstrādi? Jautā, mēs palīdzēsim!