majas_lapas_apmekletaji.jpg

Ja runājam par digitālo attīstību, mums kā uzņēmējiem šķiet, ka visa pasaule ir nostājusies pret mums. Mūsu rīcībā nav tik lielu naudas resursu vai mārketinga armijas kā mūsu konkurentiem. Kā mazie vai vidējie uzņēmumi var iekarot savu tirgus daļu? Rakstā ir apkopotas 10 izplatītākās tirgus iekarošanas taktikas MVU sektoram.

 1.Facebook atkārtotais mārketings

Nav svarīgi, vai Jūsu uzņēmums pieder pie B2B vai B2C vides, jo Facebook tiek uzskatīts par lielisku pārdošanas veicināšanas rīku. Vai Jūs zināt, kas ir nepieciešams, lai iegūtu Facebook atkārtotā mārketinga auditoriju? Instalējot Facebook izsekošanas pikseļus, Jūs varat turpināt pētīt Jūsu lapas apmeklētāju uzvedību. Tas ir lielisks veids kā pārvirzīt apmeklētājus uz Jūsu mājas lapu vai blogu. Tomēr ir jāatceras, ka Jūsu auditorijai ir jābūt vismaz 100 cilvēku lielai.

2. Facebook e-pasta klientu auditorija

Izmantojot Facebook, Jums ir iespēja piešķirt Jūsu rīcībā esošajām e-pasta adresēm jaunu dzīvi. Tā vietā, lai šīs e-pasta adreses izmantotu reizi abstraktā periodā nosūtot klientam bezjēdzīgu informāciju, izmantojiet iespēju augšupielādēt šo sarakstu Facebook un "sagūstīt" šo e-pastu īpašnieku kontus sociālajos tīklos.

3.Twitter atkārtotais mārketings

Twitter atkārtotais mārketings darbojas līdzīgi Facebook atkārtotajam mārketingam. Vienīgā atšķirība -  Twitter ir iespējams izmantot šo funkciju tikai tad, ja Jūsu auditorijas skaits ir sasniedzis 500.

4. Twitter pielāgotā auditorija

Arī šī funkcija darbojas līdzīgi kā Facebook, bet līdzīgi kā Twitter atkārtotajā mārketingā, lai izmantotu šo funkciju Jūsu auditorijai ir jāsasniedz vismaz 500 cilvēku lielu auditoriju.

5. Twitter kartes

Twitter kartes ir lielisks rīks mājas lapas apmeklējumu skaita palielināšanā. Tie ir lielāki tvīti, kas sevī iekļauj attēlus un atļauj pievienot pogas. Tas dod iespēju izveidot atraktīvus CTA, atraktīvus attēlus, kuriem Jūs varat piešķirt īpašu funkcionalitāti, piemēram, lejupielādes iespēju. Tvīti, kuros ir iekļauti attēli saņem par 18% vairāk klikšķu.

Viens no populārākajiem sociālajiem medijiem Latvijā. 

6. 80% laika veltiet mārketinga reklāmu virsrakstiem

Vai Jūs zinājāt, ka 8 no 10 cilvēkiem izlasa tikai virsrakstu? Šajā gadījumā lielākais laika ieguldījums ir jāveic tāda virsraksta izveidē, kurš piesaistīs Jūsu auditoriju. Nav svarīgi, vai Jūsu auditorija atrodas Linkedin, Facebook vai Twitter, vai tomēr tie ir apmaksātas reklāmas izmantotāji, pārliecinieties par to, ka Jūsu virsraksti ir piesaistoši.

7. Izveidojiet potenciālo klientu e-pasta sarakstu

Tikko Jūs izlasījāt, kā e-pasta adrešu izmantošana tiek izmantota sociālās aktivitātes veicināšanā, tomēr jāatzīst, ka arī iknedēļas informatīvais buklets ir efektīvs mājas lapas apmeklējumu skaita palielināšanas veids. Pārliecinieties par šo iespēju un iespējojiet pieteikšanās opciju.

8. Mājas lapas blogs

Blogs palīdz palielināt mājas lapas apmeklējumu skaitu. Entepreneur veiktajā pētījumā tika pierādīts, ka palielinot ierakstu publicēšanas biežumu no 3-10 reizēm nedēļā, apmeklētāju skaits divu mēnešu laikā pieauga par 300%.

9. Virziet savu blogu Facebook

Atvēliet nelielu daļu mārketinga budžeta lapas reklamēšanai Facebook. Tas dos iespēju Jums palielināt Jūsu auditorijas skaitu un piesaistīt jaunus klientus.

Facebook reklāma. 

10. SEO optimizācija

Manipulācijas ar reitinga uzlabošanu meklētājprogrammās ir veltīgas un var radīt zaudējumus.  Tā vietā Jums ir jākoncentrējas uz mājas lapas izskata, dizaina un funkcionalitātes uzlabošanu tā, lai meklētājprogrammu roboti atbilstoši novērtētu Jūsu mājas lapu. Tāpat ir nepieciešams veikt seo optimizācija un noskaidrot, kuras pozīcijas ir nepieciešams uzlabot, lai sasniegtu vēlamo uzņēmuma mērķi.

Secinājums par mājas lapas apmeklējumu

Mājas lapas apmeklējumu skaitu nav iespējams palielināt ne vienas dienas, ne nedēļas laikā. Lai to paveiktu ir nepieciešams izstrādāt uzņēmumam atbilstošāko stratēģiju un savus plānus realizēt balstoties pēc tās.


Saistītie raksti:

10 veidi, kā panākt, ka klients iemīlēs tavu uzņēmumu

10 iedarbīgi veidi, kā piesaistīt klientus mājas lapai

10 ieteikumi maza uzņēmuma sabiedrisko attiecību kampaņai


Rakstā izmantotais informācijas avots: 17 veidi kā nekavējoties palielināt mājas lapas apmeklējumu skaitu.


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par Mājas lapu izstrādevai uzlabošanu? Jautā, mēs palīdzēsim!