Ikviens uzņēmums, kurš cītīgi strādā pie komunikācijas sociālajos medijos vēlētos, lai eksistētu tāda burvju formula, kurai sekojot būtu iespējams radīt interesantus Facebook ierakstus, uzrunājošus Draugiem.lv jaunumu rakstus, aizraujošas Pinterest publikācijas un asprātīgus Twitter ziņojumus. Pie tam, ierakstiem sekotu tūkstošiem cilvēku un šīs publikācijas vienmēr būtu aktualitāte sociālo mediju vidū. Taču tāda universālā sociālo ierakstu veiksmes formulas neeksistē.
Katrs sociālais medijs strādā nedaudz savādāk un katra zīmola sekotājam ir atšķirīga gaume un prasības no konkrētā uzņēmuma. Katra sociālo mediju platforma nedaudz atšķiras, tādēļ uzņēmumam, kurš cenšas gūt popularitāti sociālajos portālos būtu jāpielāgo ziņojumus attiecīgajai platformai. Taču kā iepriekš minēts, vienota sociālo ierakstu veiksmes formula nepastāv, tomēr zemāk vari aplūkot pāris noderīgus padomus, kurus ir vērts ņemt vērā, lai radītu tādu sociālo mediju ierakstu, kurš ies pie sirds jebkuras sociālās platformas lietotājam.
Pinterest sociālo mediju platforma:
* Izvairies no cilvēku sejām. Ieraksti ar bildēm, kurās NAV attēloti cilvēki tiek "šēroti" par 23% vairāk, nekā fotogrāfijas, kurās ir attēlotas cilvēku sejas.
* Lūko pēc sarkanā. Fotogrāfijās, kurās parādās sarkanā vai oranžā krāsa tiek "šērotas" vairāk, nekā citas krāsas paletes bildes.
* Piemērotākais laiks, kad publicēt Pinterest ierakstus - 14:00 - 16:00 un 20:00 - 1:00.
* Sliktākais laiks, kad publicēt Pinterest ierakstus - 17:00 - 19:00.
Sociālais medijs Facebook:
* Esi pozitīvs. Pozitīvisms sociālo ierakstu padara pievilcīgu un iedvesmojošu, tas, savukārt, pamudinās fanus dalīties ar šo ierakstu ar citiem interneta lietotājiem.
* Nodrošini hipersaiti. Novirzi savus sociālo mediju sekotājus uz savu mājas lapu. Galu galā Facebook lapa eksistē, lai popularizētu tavu uzņēmumu.
* Piemērotākais laiks, kad publicēt Facebook ierakstus - 13:00 - 16:00.
* Sliktākais laiks, kad publicēt Facebook ierakstus - 8:00 - 20:00.
Sociālais tīkls Google+:
* Atzīmē cilvēkus. Ja tas ir atbilstoši, fotogrāfijās atzīmē attiecīgos cilvēkus vai uzņēmumus, tādā veidā stiprināsi saikni ar saviem sekotājiem.
* Iekļauj lielas bildes. Nesamierinies ar mazām bildītēm. Lielākas bildes daudz efektīvāk spēs piesaistīt cilvēku uzmanību.
* Piemērotākais laiks, kad publicēt Google+ ierakstus - 9:00 - 11:00.
* Sliktākais laiks, kad publicēt Google+ ierakstus - 18:00 - 8:00.
Infografika: sociālo mediju pārvaldība, ieraksti
Zemāk aplūko infografiku ar paplašinātiem skaidrojumiem par veiksmīgiem sociālo mediju ierakstiem.
Infografika: sociālo mediju ieraksti.
Cerams, ka šī infografika Tev palīdzēja izveidot populāru ierakstu kādā no sociālajiem medijiem.
Saistītie raksti:
Kā komunicēt internetā? Mācies no kļūdām.
Kā padarīt firmas tēlu atpazīstamu sociālajos medijos?
Infografika: pamācības sociālo mediju lietošanā
Lasīt vairāk: Sociālie mediji
Rakstā izmantotais informācijas avots: Padomi, kā izstrādāt ideālu sociālo mediju ierakstu.
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par Mājas lapu izstrāde komunikācijā ar klientu? Jautā, mēs palīdzēsim!