Interneta vietne Pinterest tik tiešām ir radījusi apvērsumu sociālo mediju pasaulē. Šīs vietnes apmeklējums ir viens no visstraujāk augošajiem sociālo portālu vidū. Tomēr tā nav laika kavēšanas vieta garlaikotiem ļautiņiem, tā ir arī perfekta vieta, kurā izplatīt informāciju par savu uzņēmumu un pārdot savas firmas produktus, kā arī piesaistīt vairāk plūsmas sava uzņēmumam mājas lapai.
Lai gan daudzi eksperti vēl šaubās par Pinterest, kā veiksmīgu kanālu mārketinga akcijām, tomēr ir vairākas šī portāla priekšrocības, kas šīs šaubas izkliedē. Aplūko četrus iemeslus, kādēļ Pinterest ir lielisks sociālais medijs dažādām mārketinga akcijām un produktu popularizēšanai.
Apjomīga cilvēku plūsma sociālajos medijos
Pinterest trumpis ir ātrā un neskaitāmi lielā auditorija, kura pievērsusies šai sociālo mediju platformai - vairāk nekā Google+, Youtube vai LinkedIn. Tā kā potenciālais auditorijas loks ir gana plašs, tavam uzņēmumam ir lielākas iespējas atrast tieši sava produkta vai pakalpojuma mērķauditoriju, kurai tava firma šķitīs gana interesanta, lai uzsāktu ar to sadarbību.
Viegli skanēt sociālā tīkla Pinterest saturu
Lai spētu izskaidrot savas firmas īpašos piedāvājumus vai vienkārši izstāstīt par sava uzņēmuma īpašībām, klientam nākas uztvert ļoti daudz, reizēm pat pārāk daudz, informācijas. Pinterest šī problēma ir atrisināta. Galvenais uzsvars tiek likts uz fotogrāfijām un nelielā un koncentrētā apraksta, kuri ir ievietoti noteiktā tēmas "plauktiņā". Ērti, pārskatāmi un saprotami.
Uztveršanas ātrums
"Vieglā skanēšana" noved pie nākamās Pinterest priekšrocības, proti - jo vieglāk ir skanēt lapas saturu, jo ātrāk ir iespējams izlasīt vairāk informācijas, nepalaižot garām ko svarīgu. Cilvēks vidēji spēj lasīt 200 - 300 vārdus minūtē, bet attēla uztveršanai nepieciešama vien 1/20 daļa no sekundes. Nav jābūt matemātikas ģēnijam, lai saprastu, ka vizuālajiem attēliem ir vairāk priekšrocības informācijas nodošanā, nekā tīri tekstuālajai informācijai.
Izzināt sociālo mediju auditorijas intereses
Pinterest platforma piedāvā lielisku iespēju mārketinga speciālistiem izpētīt, kādus produktus jeb kādas intereses Pinterest lietotājiem ir primārās. Pēc kategoriju iedalījuma iespējams aplūkot, kādus rakstus un interneta adreses auditorija visvairāk pievieno savam sociālajam portāla profilam.
Ir vairāki skeptiķi, kuri uzskata, ka Pinterest neizdosies iekarot mārketinga tirgus uzticību. Tomēr ir pietiekami liela interneta auditorijas daļa, kura savas intereses nebaidās parādīt visai pasaulei. Kādēļ gan tavam uzņēmumam neizmantot šo informāciju, lai piedāvātu Pinterest lietotājam to, ko viņš meklē.
Lasīt vairāk: Sociālie mediji
Rakstā izmantotais informācijas avots: Pinterest mārketinga akcijām
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par Mājas lapu izstrāde sociālo mediju mārketingā? Jautā, mēs palīdzēsim!