QR kods

Attīstoties jaunajām tehnoloģijām, iespējams rast arvien jaunus veidus un pieejas, kā veidot sava uzņēmuma mārketinga akcijas, sasniedzot auditoriju caur šīm tehnoloģijām.

Kas ir QR jeb divdimensiju svītrkods?

QR jeb divdimensiju svītrkods (matricas svītrkods) ir balts kvadrātisks laukums, kas noteiktā veidā aizpildīts ar mazākiem melniem kvadrātiem. Tādējādi tajā var iekodēt mums vajadzīgo tekstuālo informāciju līdz pat 4296 simboliem (burti un cipari) vienā attēlā.

Reklāma un QR kods

Šādi svītrkodi parādījušies jau 90-to gadu sākumā, tomēr tikai pēdējos gados, attīstoties Gudrajiem telefoniem, QR kodi kļuvuši ērti un pieejami plašākai sabiedrībai. Tieši tādēļ šie svītrkodi arvien vairāk kļūst pielietojami arī dažādās reklāmas akcijās.

 

Cerams, ka Tagad tu esi uzzinājis nedaudz vairāk par to, kas ir QR kods un kā to izmantot uzņēmuma mārketinga un reklāmas kampaņās. Atceries, viss ģeniālais ir vienkāršs!


Uzzini, kā vari pielietot QR svītrkodu sava uzņēmuma mārketinga akcijās.


Lasīt vairāk: Reklāmas triki


ir aktuāla mājas lapas dizaina izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!