Laba reklāma spēs piesaistīt daudzu potenciālo klientu uzmanību reklamētajam produktam. Tas ir katras firmas mērķis - pārliecināt pircēju iegādāties reklamēto preci.
Vidējais pircējs nepatērēs vairāk par minūti lasot vai aplūkojot reklāmu, kura izvietota apkārtējā vidē vai aplūkojama kā mājas lapas baneris. Kopējais laiks, ko vidējais patērētājs velta reklāmas aplūkošanai vidē ir 1,7 sekundes, bet internetā - 15 sekundes.
Reklāmas plakāti un internets
Internets ir pārvērtis sabiedrību "ātros lasītājos", kuri katru dienu diezgan veikli uzmet skatienu reklāmas materiālam vai tekstiem īpaši neiedziļinoties saņemtajā informācijas saturā. Kopš pie apvāršņa ir parādījies internets, mūsu uzmanības noturība ir krietni vien mazinājusies.
Tieši tādēļ reklāmas radītājiem mūsdienās īpaši jācenšas, lai ātri vien pateiktu reklamētā produkta galveno ziņojumu vizuāli piesaistošā un spēcīgām emocijām apvītā veidā.
Tādēļ zemāk aplūko tiešām efektīvas reklāmas, kuras ne tikai asprātīgā un vizuāli neparastā veidā vēlas pārdod konkrētu produktu, bet arī cenšas cilvēkiem likt aizdomāties par dažādām sociālajām problēmām sabiedrībā.
Radošs reklāmas baneris
Viens no veiksmīgas reklāmas piemēriem "Open".
Pepsi reklāmas dizains
Pepsi reklāmas baneris
"IRA" reklāmas plakāts
Viena no uzņēmuma "IRA" veiksmīgajām reklāmas kampaņām.
USA-Brazil reklāmas plakāts
FedEx neparastā reklāmas kampaņa.
TV reklāma
Reklāmas kampaņa, kurā ir pasaulslavenais Titāniks.
Sabiedriski nozīmīgas reklāmas piemērs
Reklāma, kura pievērš uzmanību sabiedriski nozīmīgām problēmām.
Neparasts 3D reklāmas plakāts
TV ražotāja Panasocic 3D reklāma ar dinozauru.
Celcom reklāmas kampaņa
Neparasts un ļoti radošs Celcom reklāmas plakāts. Viens no trim šajā reklāmas kampaņā ietvertajiem plakātiem.
Viens no reklāmas veidiem
Reklāma, kas aicina nerunāt pa telefonu atrodoties pie auto stūres.
Medicīnisko preču reklāmas plakāts
Medicīnisko preču reklāmas plakāts. Tiek reklamēts plāksteris.
Reklāma - esi drošs internetā!
Reklāmas plakāts, kas liek aizdomāties par drošību internetā.
Informatīva reklāma
Informatīva reklāma par dabas stihiju.
Cerams, ka kāds no šiem patiesi radošas reklāmas piemēriem deva tev iedvesmu jaunu reklāmas kampaņu uzsākšanai. Atceries, mums tiek dotas tikai dažas sekundes, lai iepatiktos mājas lapas apmeklētājam vai potenciālajam klientam. Izmanto to!
Saistītie raksti:
Infografika: Kurš medijs ir visdraudzīgākais uzņēmuma reklāmai?
10 ieteikumi maza uzņēmuma sabiedrisko attiecību kampaņai
Lasīt vairāk: Reklāmas triki
Rakstā izmantotais informācijas avots: 20 kreatīvas, aizraujošas un interesantas reklāmas
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas ietekmi uz reklāmas kampaņas rezultātiem? Jautā, mēs palīdzēsim!