satura_marketings.jpg

Viens no sarežģītākajiem jautājumiem, kuru sev uzdod ikviens sabiedrisko attiecību speciālists ir par to, kā radīt kvalitatīvu satura mārketinga stratēģiju. Tas rada ilgus pārdomu brīžus. Kādas ir 2016.gada satura mārketinga tendences?

Kā izstrādāt mārketinga stratēģiju?

Dokumentētai satura mārketinga stratēģijai ir vairākas priekšrocības - tā dod iespēju ne tikai organizēt kvalitatīvu speciālistu darbu, bet arī novērtēt mārketinga stratēģijas efektivitāti. Zemāk ir apkopoti 6 svarīgākie posmi efektīvas dokumentētas mārketinga stratēģijas radīšanai.

Skaidri definēts web lapas mērķis

Panākumu atslēga ir vienkāršība un tiešums. Jums ir jāspēj vienā teikumā noformulēt Jūsu uzņēmuma satura mārketinga stratēģijas mērķis.

Mājas lapas mērķauditorijas apzināšanās

“Klienti” vai “ikviens” nav Jūsu mērķauditorija. Jums ir nepieciešams skaidri un saprotami nodefinēt Jūsu mērķauditoriju, vismaz no demogrāfiskā viedokļa.

Uzziniet Jūsu mērķauditorijas reakciju uz radīto web saturu

Facebook, vai ne? Iespējams. Jums ir jāsaprot ka ar tādu sociālo mediju platformu daudzveidību ir dažādi veidi mērķauditorijas piesaistei, nevis pasīva satura ievietošana Facebook un Ziemassvētku brīnuma gaidīšana. Jums ir jānoskaidro, kas vislabāk piesaista tieši Jūsu mērķauditoriju - pasākumu rīkošana, jautājumu uzdošana, vai kaut kas cits.

Kur atrodas tava uzņēmuma mērķauditorija?

Saprotams CTA

Atgriežoties pie Jūsu nodefinētā satura mārketinga mērķa, Jums ir jāizlemj vai Jūsu galvenais uzdevums ir sasniegt lielāku “patīk” skaitu vai lielāku veikto “zvanu” un saņemto pasūtījumu skaitu.

Izmantojiet vairākas mārketinga taktikas

Jums ir jāsaprot, vai infografikas, video un attēlu izmantošana spēj nodrošināt Jums vēlamo rezultātu. Jā? Iespējams, tomēr tai ir jābūt tikai nelielai daļai no kādas lielākas mārketinga stratēģijas, ja Jūs vēlaties sasniegt sev vēlamo rezultātu.

Kā panākt vēlamo rezultātu?

Lai sasniegtu sev vēlamo mērķi ar haotiski veidotiem un bezmērķīgiem rakstiem neko nevarēs panākt. Nodefinējiet 3 - 5 īstermiņā realizējamos mērķus un šo mērķu realizēšanas taktiku:

  1. Nodefinējiet 3-5 mērķus;

  2. Izvēlieties pārbaudāmos indikatorus;

  3. Izveidojiet un izmantojiet radīto saturu;

  4. Apkopojiet iegūtos datus un aprēķiniet savus ieguldījumus;

  5. Iegūtos datus izmantojiet turpmākajā lēmumu pieņemšanā.

Veiktie mārketinga pētījumi norāda, ka 60% gadījumos satura mārketinga efektivitāte tiek sasniegta uzņēmumos, kuros notiek regulāra satura mārketinga stratēģijas dokumentēšana, 32% gadījumos efektivitāte ir sasniegta verbālās stratēģijas gadījumā. Šie rezultāti atspoguļo faktu, ka, lai 2016.gadā radītu kreatīvu un radošu saturu, līdzīgi kā iepriekšējos gados stratēģiju ir ieteicams radīt rakstiskā formātā.

Secinājums

Satura mārketinga stratēģijai ir nozīme, tās galvenās vadlīnijas gadu garumā nemainās. Vislabākos rezultātus ir iespējams sasniegt ar pārbaudītu un rakstiski dokumentētu satura mārketinga stratēģiju.


Saistītie raksti:

4 veiksmīga satura veidošanas pīlāri

Pārdošanas mākslas maģiskie vārdi

Tuvojies saviem klientiem, raksti blogu


Rakstā izmantotais informācijas avots: 6 padomi satura mārketinga stratēģijai 2016.gadam.


Radušies papildus jautājumi par mājas lapas tekstu izstrādi? Vēlies uzzināt vairāk par mārketinga tekstu nozīmi mājas lapu izstrādē? Jautā, mēs palīdzēsim!