Kas nošķir satura mārketingu no citām satura radīšanas formām? Iemesls ir pavisam vienkāršs - katram radītajam saturam ir jākalpo par pamatu uzņēmuma mērķu īstenošanai. Daudziem satura mārketinga speciālistiem mērķis ir klientu intereses radīšana.
Kādu satura veidu izvēlēties? Kā noturēt jau iegūto klientu interesi? Zemāk ir apkopotas 5 noderīgas satura mārketinga stratēģijas, kuras ir iespējams pielietot jau šodien. Laiks uzzināt, kādas tās ir!
Izveidojiet piesaistošu e-grāmatu
Pēdējos pāris gados e-grāmatas ir ieguvušas nepārprotamu popularitāti kā viena no klientu intereses ģenerēšanas metodēm. 2014.gada ziņojumā par satura mārketingu ir uzsvērts tas, ka 34% satura mārketinga speciālistu iekļauj e-grāmatas mārketinga stratēģijās. E-grāmatu izmantošana dod iespēju izmantot trīs tās salīdzinošās priekšrocības.
Interesentu izglītošana
E-grāmata nodrošina lasītājus ar patiesi vērtīgu informāciju. Tās lasīšanas laikā potenciālais klients gūst atbildes uz sevi interesējošiem un specifiskiem jautājumiem.
Pirmā kontaktēšanās ar lasītāju notiek e-grāmatas lejupielādes brīdī. Svarīgi izveidot tādas attiecības ar klientu, kas balstītas uz uzticību, tādējādi klientam ir jānodrošina viss, kas ir solīts galamērķa lapā. tas nodrošinās atgriezenisko saiti.
Zināšanu demonstrēšana
Lai radītu klientu uzticību un lojalitāti ir nepieciešams nodemonstrēt sev piemītošo zināšanu bāzi. Labi uzrakstītas e-grāmatas, kuras sniedz padziļinātu informāciju par klienta problēmu, sekmē šī punkta realizāciju.
Iegūstiet pārdošanas ceļu
Loģiski, ka e-grāmatas lejupielādei klientam ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi. Tas ir veids, kā atspoguļot klientam ne tikai grāmatas saturu, bet arī izskaidrot kādēļ ir nepieciešama tieši viņu e-pasta adrese.
Klientu piesaistes veidi ir dažādi.
Radi lielāku klientu interesi izmantojot vebinārus
Vebināri ir sevi pierādījuši kā pietiekami efektīvus intereses radītājus. Galvenais, ka vebināru ir iespējams izveidot par jebkuru uzņēmumam un klientiem aktuālu tematu. Lai vebināri gūtu panākumus ir ieteicams piesaistīt, kādu sabiedrībā zināmu un respektablu cilvēku, kura padomos ieklausās dažādu nozaru speciālisti.
Vadiet pasākumus arī reālajā dzīvē
Pasākumi dod iespēju aptvert to mērķauditorijas daļu, kuru nav iespējams aptvert izmantojot vebinārus un e-pasta mārketingu. Jāatceras, ka pasākumu veidošana paver gana plašas iespējas uzņēmuma publicitātes stiprināšanai un nodrošina iespējas kontaktēties ar potenciālajiem klientiem.
Izmantojot atraktīvas galamērķu lapas ir nepieciešams ieinteresēt potenciālos klientus Jūsu radīto pasākumu apmeklēšanā
Izveidojiet pamācību klienta problēmas risinājumam
Tradicionālās pamācības ir lielisks stāsta radīšanas rīks. Tie atspoguļo to, kā darbojas Jūsu produkts. Jūs varat parādīt saviem lasītājiem to, kā jūs soli pa solim atrisinājāt šo problēmu. Izmantojot pareizās prezentēšanas pieejas ir iespējams 80% lasītāju un potenciālo klientu pārvērst klientos, it īpaši to sasaistot ar pieminēto pārdošanas ceļu.
Radiet klientu interesi izmantojot video
Ja Jums ir izveidoti video, kuri būtu piemēroti Jūsu auditorijai, tad ir nepieciešams tos publicēt, tādējādi caur video skatījumu skaitu tiks radīta interese par uzņēmumu. Vispārizplatīts fakts, ka video piesaista lielāku uzmanību neka attēli, ir vērts par to padomāt.
Video izmantošana mājas lapas blogā.
Secinājums
Pieprasījums pēc satura mārketinga pieaug, laika gaitā mainās arī klientu intereses ģenerēšanā izmantojamās metodes. Izpētiet savu auditoriju un noskaidrojiet, kas būs vērtīgāks - video, e-grāmata, vebināri vai varbūt pasākumu organizēšana?
Rakstā izmantotais informācijas avots: Noģenerē lielāku klientu interesi izmantojot 7 satura mārketinga kampaņu idejas.
Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par Mājas lapu izstrāde mārketinga metodēm? Jautā, mēs palīdzēsim!