Noslēpumi

Lai tiešām piesaistītu jaunus fanus un sekotājus sava uzņēmuma sociālajam profilam, nepieciešams tiešām ieguldīt pūles un izplānot, ar kādām darbībām, konkursiem un saturu Tu pārsteigsi savu esošo un potenciālo mērķauditoriju. Taču mēģinot pasākt jebkāda veida akcijas un konkursus sociālo mediju vidē, ir jāzina tikai pāris pamatnoslēpumi, lai jebkurš ieplānotais atpazīstamības veicināšanas pasākums izrādītos veiksmīgs.

Tu neesi svarīgs, sociālajos tīklos ir svarīgi viņi

Darbojoties sociālajos medijos, nav jāļauj vaļu savam ego, nemitīgi uzsverot to, cik Tavs uzņēmums ir izcils, moderns un konkurenti nekādā gadījumā Tev līdzi nestāv. Sociālo mediju burvība slēpjas tajā, ka cilvēks var izvairīties un izlemt neuztvert uzņēmumu slavinājumus, kā to varbūt nav iespējams izdarīt citos medijos. Uzņēmums var veiksmīgi darboties sociālajos medijos, ja tas dod pievienoto vērtību, dod kaut ko vērtīgu savai auditorijai. Sociālajos medijos Tev nav jārunā par sevi (tam ir domāti reklāmas plakāti un TV promo rullīši), tev ir jādod to, kas ir svarīgs un noderīgs taviem klientiem un lasītājiem.

Sociālo mediju glaimi ir ienesīgi

Ja pievērsīsi uzmanību savu sekotāju ierakstiem un radītajam saturam, "re-twītosi", pieminēsi (mention - @), pozitīvi novērtēsi un izteiksi pateicību par to, tad viņi noteikti to agri vai vēlu sāks darīt arī ar tava uzņēmumam sociālo portālu ierakstiem. Tad, kad sociālo mediju ierakstos izteiksi pateicību citiem un tiešā tekstā "netirgosi" savu produktu, tev būs lielākas iespējas iegūt un paplašināt potenciālo pircēju loku.

Ņem piemēru no sociālo tīklu "Profiņiem"

Sastādi to savas biznesa nozares uzņēmumu sarakstu, kuriem ir vērā ņemami panākumi sociālo mediju vidē. Aplūko, ko viņi dara, skaties, kā viņi komunicē ar auditoriju un kādas pieejas pielieto, lai piesaistītu uzmanību. Vienmēr ir jāmācās no lietpratējiem, lai ātrāk pats par tādu vari kļūt.

Pareizie instrumenti sociālo mediju pārvaldei

Lietojos sociālos medijus uzņēmuma popularizēšanai, nepieciešami pareizie instrumenti, lai varētu nodrošināt regulāru satura atjaunošanu, kas ir svarīga, lai klienti Tevi pamanītu. Lai spētu veidot un organizēt uzņēmuma darbu, komunicējot ar savu auditoriju sociālajos medijos, nepieciešams lietot pareizās sociālo mediju pārvaldes programmas, kā piemēram Hootsuite.

Īstais komunicēšanas tonis sociālajos tīklos

Katram uzņēmumam sociālajos medijos ir jāatrod savs komunicēšanas stils un veids, kā viņš pievērš auditorijas uzmanību. Cits izvēlēsies uzrunu "Hei", cits "Labdien", savukārt vēl cits "Yo". Tev ir jāatrod savs tonis. Vai rādīsi vairāk muļķīgas bildītes, nopietnus pētījumus vai sadzīviskas fotogrāfijas? Viss atkarīgs no tā, kādu iespaidu vēlies radīt.


Lasīt vairāk: Sociālie mediji

Rakstā izmantotais avots: Daži veiksmes noslēpumi uzņēmuma sociālo mediju pārvaldē


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par Mājas lapu izstrāde sociālo mediju komunikācijā? Jautā, mēs palīdzēsim!