Socializē uzņēmumu

Tu droši vien esi dzirdējis, ka uzņēmēji informācijas izplatīšanai un komunicēšanai ar auditoriju izmanto tādus sociālos portālus kā Twitter un Facebook. Bet vai esi dzirdējis par tādu Foursquare vai LinkedIn? Interneta vidē ikdienas parādās arvien jauni un dažādi sociālie mediju kanāli, bet tomēr būtu vērts izzināt tieši šos četrus medijus tā pamatīgāk, lai veiksmīgi integrētu Mājas lapu izstrāde veiksmīgā pamata komunicēšanā ar savu produktu vai pakalpojumu patērētājiem.

Sociālo mediju izmantošanas priekšrocības

Zemāk redzamā infografika ilustrē, kā auditorija komunicē un gūst informāciju par uzņēmumu, izmantojot sociālos medijus Facebook, Twitter, LinkedIn un Foursquare. Lai gan uzņēmēju vidū populārākais sociālais medijs ir Facebook, arī citi sociālie portāli piedāvā varen` aizraujošas iespējas, kas savstarpējo uzņēmēja un patērētāja komunikāciju var padarīt ciešāku.

Infografika atspoguļo uzskatāmus datus par to, cik laika mēs pavadām "saimniekojot" pa dažādiem sociālajiem medijiem, cik ļoti cilvēki uzticas ierakstiem sociālajos medijos un to, kāda veida saturs tiks "padots tālāk" citiem sociālo portālu lietotājiem. Infografika parāda arī to, kādas ir katra sociālā medija priekšrocības, izmantojot to biznesa labā.

Sociālie mediji un bizness.

Cerams, ka šī infografika iedvesmoja Tevi izveidot kādu no sociālo mediju profiliem.


Lasīt vaiāk: Sociālie mediji

Rakstā izmantotais informācijas avots: Socializē savu uzņēmumu


Ir aktuāla Mājas lapu izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!