Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Mājas lapas monitorings – labākie SEO instrumenti

SEO monitorings
Varbūt esat dzirdējuši izteicienu: “Slikts celtnieks vaino savus instrumentus.”. Mūsdienu pasaulē šī paruna varētu izskatīties šādi: “Ļoti forši instrumenti palīdz izskatīties labāk klientu priekšā.”. Arī veicot mājas lapas monitoringu – analizējot apmeklējuma statistiku, satura kvalitāti un klikšķus uz noteiktām hipersaitēm, nepieciešams vienmēr būt pārliecinātam, ka izmantotie instrumenti sniegs precīzākās atbildes uz konkrētiem monitoringa jautājumiem.

Mājas lapas monitoringu atvieglo dažādi SEO instrumenti, kuri analizē dažādas mājas lapas kategorijas, uzrādot apmeklējuma statistiku un citus parametrus. Taču vienmēr jāseko līdzi, vai pielietotie SEO instrumenti nav novecojuši un iespējams pie apvāršņa ir parādījušies citi, labāki rīki, ar kuriem veikt mājas lapas monitoringu.

Zemāk aplūko noderīgus “ienākošā mārketinga” instrumentus, koncentrējoties uz galvenajiem SEO procesa posmiem: izpēte, tehniskais izpildījums, hipersaišu veidošana, un satura mārketings.

Atslēgvārdu izpēte un auditorijas profila noteikšana

Klasisko atslēgvārdu izpētes instrumentu vidū Google Adwords ir atpazīstamākais no nosaukumiem. Taču, ja meklējat papildus idejas jauniem atslēgas vārdiem, pēc kuriem būs iespējams ātrāk atrast mājas lapu interneta lielajos meklētājos, pamēģiniet tādus atslēgas vārdu ieteikšanas vietnes kā Google Suggest API vai Ubersuggest. Tas ir labs sākums, lai izprastu, kādi atslēgas vārdi vislabāk raksturo mājas lapas satura būtību.

Ļoti labs padoms ir nepiespiest pogu “meklēt”, kad pārbaudiet savu atslēgas vārdu Google meklētājā. Vienkārši meklēšanas logā sāciet rakstīt sev vēlamo atslēgas vārdu un skatieties, kas uzrādās automātiskā rakstītāja logā (autocomplete box). Tā sapratīsiet, kā cilvēki pielieto noteiktus vārdus, noteiktā secībā, lai atrastu konkrētu pakalpojumu vai preci.

Atrast zemas konkurences, bet augstas popularitātes atslēgas vārdus ir tas pats, kas ģeogrāfiskos izrakumos uziet “Svēto Grālu”. Lai paveiktu šo uzdevumu nepieciešams pielietot Moz.com izstrādāto Keyword Difficulty instrumentu, kas palīdz izanalizēt attiecīgā atslēgas vārda popularitāti un konkurenci, ņemot datus no interneta meklētāja Bing un pašu Moz.com datu bāzes Mozscape.

Bing Webmaster Tools ir iestrādāts populārāko dienas atslēgas vārdu rīks, kas norāda konkrētas mājas lapas popularitātes pozīciju, klikšķu daudzumu uz web saites, kā arī parāda konkrēta atslēgas vārda konkurētspēju.

Arī SEMrush monitoringa instruments ir lieliski piemērots mājas lapas analīzei un atslēgas vārdu konkurētspējas noteikšanai.

Runājot par jaunienācējiem atslēgvārdu analīzes lauciņā, arī instrumenti Grepwords un Searchmetirics ir lieliski parādījuši savas noderīgās opcijas mājas lapas monitoringa jomā.

Redzamība interneta meklējumprogrammās

Kad runa ir par organisko klasifikāciju globālā tīmekļa meklējumprogrammās, internetā atrodami interesanti instrumenti, kas ir noderīgi, lai veiktu ātru “mājas lapas veselības pārbaudi“, kā arī veiktu pilnu mājas lapas monitoringu.

Ja mājas lapa tiek pārbaudīta no vairāku valstu skatu punkta, talkā var nākt Search Latte aplikācija, kas ātri vien sastāda analīzes rezultātus par apmeklējumu par dažādām pasaules valstīm.

Getstat ir izcila, uzņēmuma līmeņa atslēgvārdu izsekošanas platforma, kura sastāda detalizētas atskaites, skaidru datu prezentāciju un noderīgus brīdinājuma punktus.

Advanced Web Ranking ir spēcīgs risinājums priekš plānotas un lokalizētas mājas lapas popularitātes pozīcijas noteikšanas, kā arī hipersaišu monitoringa un atslēgas vārdu meklēšanas.

Tehniskā SEO un meklējumprogrammu pieejamība

Bing SEO Analyzer iekš Bing Webmaster Tools vienmēr ir bijis ļoti noderīgs instruments priekš ātras mājas lapu kļūdu pārbaudes. Šī rīka īstais spēks slēpjas viegli saprotamajā un ērti lietojamajā administrācijas panelī.

Moz.com instruments PRO toolset ir viegli lietojams, kas ir ideāli piemērots jaunienācējiem SEO nozarē. Programmas datu eksportēšanas, API pakalpojumu, hipersaišu analīzes un sociālā monitoringa opcija šo Moz.com rīku padara par labi slīpētu palīgu SEO kampaņu risinājumiem.

Pēdējā laikā, Screaming Frog SEO Spider rīks spēj izcelt dažādus SEO pieejamības problēmjautājumus. Programmā izstrādāta spēcīga filtrēšanas opcija, kas norāda specifiskas problēmas mājas lapā. SEO Spider nodrošina arī spēcīgu mājas lapas kartes ģenerēšanas instrumentu.

Arī DeepCrawl instruments ir noderīgs mājas lapas pārlūkošanā, taču tas tiek ierindots nedaudz dārgāku pakalpojumu kategorijā, salīdzinot ar Screaming Frog un IIS SEO Toolkit instrumentiem. Taču tam ir pamats, jo DeepCrawl piedāvā iespēju pārlūkot un analizēt lielu industriju interneta vietnes, ko citi SEO instrumenti nevar piedāvāt.

Hipersaišu analīze, monitorings un ziņojumi

Hipersaišu analīze vienmēr ir bijusi svarīga SEO procesa sastāvdaļa. Hipersaišu pielietošanu un analīzi krasi ietekmējis Google Penguin produkts, kurā iestrādāts jauns algoritms, pēc kura tiek atlasīti kvalitatīvākā rakstura hipersaites.

Katru dienu tādi Chrome paplašinājumi kā CheckMyLinks ir neticami noderīgi, lai izlabotu bojātas hipersaites mājas lapas sākumlapā. Arī iespējām bagātais Scraper palīdz mājas lapu hipersaišu monitoringā.

Redirect Path (Ayima produkts) analizē mājas lapas adresi, kura tiek ierakstīta web adrešu logā, norādot, vai SEO šajā vietnē ir “draudzīgs”.

Papildus tam, arī Majestic SEO un Mozscape ir spēcīgi spēlētāji hipersaišu analīzes instrumentu jomā.

Ja veic SEO auditu iekš programmas Excel, tev būtu noderīgi izmantot jauno SEO Tools for Excel un izmēģināt visas šīs programmas neticamās iespējas.

Jaunienācējs hipersaišu datu ģenerēšanā ir Ahrefs rīks. Šajā programmā hipersaišu datu monitorings noris ļoti ātri.

Tajās reizēs, kad uzskati, ka hipersaites ir vainīgas pie tā, ka mājas lapas organiskā atrašanās pozīcija interneta meklētājprogrammās arvien krītas, pielieto LinkRisk instrumentu. Tas identificē aizdomīgās hipersaites, kuras būtu jāizņem no mājas lapas satura.

Sociālais monitorings un dati

Social Crawlytics ir bezmaksas sociālās analīzes rīks, kas nodrošina katras mājas lapas sadaļas sociālo datu analīzi, autoru popularitātes kāpuma datus un hipersaišu izplatības izsekošanu sociālajos medijos.

Arī Topsy rīks ir noderīgs, lai pētītu sociālos datus. Topsy piemīt spēcīgs reālā laika sociālās pārlūkošanas mehānisms, kas norāda mājas lapas adreses vai konkrēta termina uzrādīšanos Twitter vai Google+ portālos.

Jaunienācējs reālā laika pieminēšanas (mentions) analīzē iekš sociālajiem medijiem ir Fresh Web Explorer.

Tie ir noderīgākie no mājas lapas instrumentiem, kas ļaus pārbaudīt un novērst visas nelielās kļūmītes, lai mājas lapas popularitāte interneta meklējumprogrammās tikai augu.


Saistītie raksti:

SEO tests tavai mājas lapai. Kā to nokārtot?

Infografika: Cik laika nepieciešams mājas lapas optimizācijai?

Stiprini komunikāciju ar satura mārketingu 


Lasīt vairāk: SEO

Rakstā izmantotais informācijas avots: 30 jaunākie un labākie SEO instrumenti


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas novērtēšanai paredzētiem SEO rīkiem? Jautā, mēs palīdzēsim!