Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Mazbudžeta interneta mārketinga stratēģijas

Mārketinga stratēģijas

Straujajā interneta un tehnoloģiju laikā visvērtīgākā valūta ir “uzmanība”. Pats svarīgākais biznesā ir spēt piesaistīt un noturēt uzmanību ilgāk un efektīvāk par biznesa konkurentiem. It sevišķi interneta vidē, kur viss ir ātrs, krāsains un informācijas pārbagāts ir vajadzīga pārdomāta mārketinga stratēģija, lai sasniegtu savu mērķauditoriju un piesaistītu jaunus klientus uzņēmuma mājas lapai.

Tomēr tas nenozīmē, ka grandiozajai klientu piesaistes akcijai ir jāpatērē milzu finanšu resursi. Zemāk aplūko četras interneta mārketinga stratēģijas uzņēmumiem, kuriem ir ierobežots budžets.

1. Gūsti atsauksmes no vietējās slavenības

Jebkurš bizness vēlētos iegūt komplimentus par savu produktu no liela mēroga slavenības. Tā būtu varena pašreklāma. Tomēr, kamēr tu gaidi, ka “Prāta vētra” apbrīnā piesauks tavas firmas produktu, sāc ar mazumiņu un gūsti patiesas atsauksmes no “lokālajām slavenībām”.

Taču, kas tad ir lokālās slavenības? Tie ir cilvēki, kuru vārdi parādās vietējā avīzē, iespējams tā sauktie “pilsētas varoņi”, kuri kādu izglābuši vai palīdzējuši nelaimē. Tie var būt atzinību ieguvuši skolotāji, vai arī students, kas izgudrojis neticamu ierīci.

Tā kā šie ir tavas apkaimes cilvēki, viņu kontaktinformāciju ir viegli iegūt, līdz ar to vari ar tiem strauji sazināties. Paziņo, ka vēlies tiem nosūtīt dāvanu, vai piedāvā kādu īpašu firmas pakalpojumu.

Tomēr neaizmirsti pateikt vietējai slavenībai arī par nelielo āķi – apmaiņā pret dāvanu tu vēlētos uzzināt viņu personīgo un patieso viedokli par tavas firmas produktu vai pakalpojumu. Iegūtā informācija var kalpot par teicamu firmas bloga materiālu, kas var piesaistīt papildus lasītājus uzņēmuma mājas lapai.

2.Tiec publicēts nišas blogā

Tu vari palielināt atpazīstamību ar savas firmas vārdu iekļūstot populārā nišas bloga aprakstā (vai cita veida saturā). Tā ir lieliska pieeja, jo biznesa nišas blogs piedāvā tiešu ceļu pie tavas mērķauditorijas.

Sazinies ar bloga veidotājiem un piedāvā tiem idejas, lai uzlabotu bloga satura kvalitāti un dinamiskumu. Tu vari:

1. Parādīt sava uzņēmuma labo gribu, sponsorējot blogam savas firmas produkciju, ko bloga īpašnieki var izmantot, lai apbalvotu lasītājus kādos konkursos;

2. Nosūti bloga veidotājiem raksta idejas, kurus vēlētos uzrakstīt un paskaidro, kādēļ tieši šie raksti būtu interesanti šim nišas bloga lasītājam;

3. Pajautā, vai vari nointervēt bloga veidotājus savam mājas lapas saturam. Šādā veidā vari iegūt atzinību no bloga īpašniekiem un viņi noteikti pieminēs tavu firmu savā saturā.

3. Izveido YouTube video

Šajā vidē apgrozās vairāk kā 800 miljoni unikālo lietotāju viena mēneša laikā, tieši tas YouTube padara par ietekmīgu sociālo platformu, kur iespējam celt sava biznesa atpazīstamību.

Lai sasniegtu veiksmīgus rezultātus YouTube, veidojiet kaut ko vairāk par pāris produkta reklāmas video vai savu pārdomu spriedelējumiem.

Mārketinga video nepieciešams iekļaut šādus elementus:
1. Biznesa nozarei atbilstošs video nosaukums;
2. Skaidrs video ziņojums – saglabā to koncentrētu, necenties vienā video iekļaut pārāk daudz galveno domu;
3. Aicini uz darbību – aicini skatītāju kaut ko darīt (apmeklēt firmas mājas lapu, abonēt kanālu, izlasīt bloga ierakstu, utt.).

Nav nepieciešams īrēt profesionālu filmēšanas laukumu, lai veidotu interesantus video. Tehnoloģijas attīstās lielos tempos un tagad arī telefonos iespējams “noķert” salīdzinoši kvalitatīvus video. Nepieciešams tikai skaidrs ziņojuma mērķis un radošs gars.

4. Uzraksti grāmatu par biznesa nozares svarīgākajiem aspektiem

Vairs nav nepieciešams meklēt publicēšanas kompānijas, kuras būtu gatavas iespiest tavu grāmatu. Viss vairāk ir atkarīgs no iniciatīvas. Mūsdienās ir vairākas platformas, kur iespējams izveidot savu grāmatu digitālā formā.

Piemēram Amazon piedāvā iespēju augšupielādēt savu grāmatas saturu uz viņu platformas bez maksas, pretī viņi pieprasa tikai 33% no ienākumiem, kurus gūsti grāmatu pārdodot.

Grāmatas izdošanai nav mērķis gūt lielu peļņu. Tas vairāk ir atpazīstamības gūšanas instruments. Ja par tavu biznesa nozari nav pieejama plaša informācija, cilvēkiem būs interesanti uzzināt, kas slēpjas tavas biznesa industrijas pamatā.

Grāmata var kalpot par lielisku balvu arī dažādos sociālo mediju konkursos, kas ir vērtīgi gan tev, gan mērķauditorijai.

Nesnaud un izvēlies savu mārketinga stratēģiju, lai sasniegtu pēc iespējas lielāku auditoriju un celtu sava biznesa un mājas lapas atpazīstamību.


 Lasīt vairāk rakstus: Mārketinga pieejas

Rakstā izmantotais informācijas avots: Mazbudžeta interneta mārketinga akcijas


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi mārketinga stratēģijas izpildē? Jautā, mēs palīdzēsim!