Aktuāli! Konsultācija par esošās mājas lapas uzlabošanu!

Padari mājas lapas apmeklētāju par pircēju

Klienti

Tas, ka ļautiņi apmeklē tava uzņēmuma mājas lapu ir krietni vien par maz. Jāpanāk, ka mājas lapas lasītājs ir ieinteresēts kļūt par tavas firmas klientu, iegādājoties kādu noteiktu produktu vai abonējot uzņēmuma jaunuma ziņojumus.

Pircēju ietekmējošie faktori

Iepriekš pieminētās darbības (jaunumu abonēšanu, produkta pasūtīšana, pakalpojuma iegādāšanās) iespējams izmērīt un analizēt ar reklāmguvumu līmeņa rādījumiem (Conversion rate). Reklāmguvumu līmenis ir mērāma izteiksme, kurā uzrādās skaits ar potenciālajiem mājas lapas apmeklētājiem, kuri veic uzņēmuma iecerēto darbību. Piemērām, ja aicini cilvēkus nopirkt grāmatu, reklāmguvumu līmenis būs tas mērījums, kurš norādīs, cik daudzi no mājas lapas apmeklētājiem iegādāsies šo grāmatu.

Aplūko sarakstu ar paņēmieniem, kā uzlabot savas mājas lapas reklāmguvumu līmeņa rādījumus.

1. Publicē sadarbības partneru/klientu firmu logo.

Firma “voices.com” paaugstināja reklāmguvumu līmeni par 400% tikai publicējot atsauksmes uz saviem klientiem un sadarbības partneriem.

2. Pielieto tiešsaistes čatu.

Sniedz atbalstu un atbildes uz klientu jautājumiem ar tiešsaistes čata palīdzību. “Intuit” firma palielināja reklāmguvumu līmeni par 211% izmantojot čata funkcijas.

3. Nomaini mājas lapas galveno virsrakstu.

CityCliq” reklāmguvumu līmenis paaugstinājās par 90% vien nomainot galveno uzrunu mājas lapas sākuma lapā.

4. Koncentrējies uz vienu mērķa pircēja  piesaistes portālu.

Labāk izvēlēties vienu, piemēram sociālo mediju platformu, kurā piesaistīt potenciālos uzņēmuma klientus. “Quanticate” koncentrējās uz Linkedin, kurā ievietoja kvalitatīvāku un regulārāku saturu un atbildēja uz cilvēku jautājumiem. Tādā veidā “Quanticate” par 10 reizēm palielināja savu mājas lapas apmeklējuma un reklāmguvumu līmeni.

5. Pievieno iekšējo mājas lapas Google meklētāju.

Waterfilter” ar šādu taktiku reklāmguvumu statistiku uzlaboja par 11%.

6. Veido “aicinājums uz darbību” pogas sarkanā krāsā.

Sarkanā krāsa ir trauksmes un steidzamības krāsa. Tas aicina pieteikties kaut kam konkrētām ļoti ātri. Vadošā Lielbritānijas aviokompānija “BMI”, reklāmguvumu statistiku palielināja par 2,5% pievienojot sarkanu fonu savam akcijas ziņojumam: “Pasteidzies! Palikušas tikai X vietas!”.

7. Web lapā parādi produkta video.

“Ice.com” sasniedza reklāmguvuma līmeņa 400% atzīmi, ievietojot video par produktu īpašībām firmas produktu sadaļās.

8. Atspoguļo klientu atsauksmes.

“WikiJob” savā mājas lapā ievietoja klientu atsauksmes un palielināja reklāmguvuma līmeni par 34%.

9. Pamēģini izmantot citu attēlu.

HawkHost” ievērojami palielināja savu reklāmguvuma līmeni, vienkārši nomainot galveno attēlu mājas lapas sākumlapā.

10. Pamēģini pielietot cita veida centu tabulu.

BaseKit” savu cenu lapu padarīja gaišāku, pilnīgāku, skaidrāku, patīkamāku un acīm redzamāku, tādā veidā palielinot reklāmguvumu līmeni par 25%.

11. Pievieno recenziju vai aprakstu.

Ievieto recenziju par uzņēmumu savā mājas lapā. Labs piemērs ir “Figleaves”. Tie reklāmguvumu līmeni tādā veidā palielināja par vairāk par 35%.

12. Nomaini tekstu “aicinājuma” pogās.

TextMagic” nomainīja “Aiciājums uz darbību” pogas tekstu no “Pērc SMS kredītu” uz “Aplūkot SMS cenas”. Reklāmguvumu līmenis palielinājās par 37,6%.

13. Vienkāršo mājas lapu.

“Preceden” padarīja savu mājas lapu vienkāršāku un uzlaboja reklāmguvuma statistiku par 37%.

14. Parādi atlaidi.

The Corkscrew Wine Merchants” ieguva 148,3% reklāmguvuma līmeņa uzlabojumu, produktu sadaļā pievienojot atlaižu uzlīmi.

15. Samazini kontaktforumā aizpildāmo laukumu skaitu.

ImageScape” samazināja kontaktformā aizpildāmo laukumu skaitu no 11 uz 4. Ievērojami pieauga aizpildīto kontaktformu skaits (+ 160%) un reklāmguvuma līmenis pieauga par 120%.

16. Skaidrāks aicinājums.

Dastins Kurtis savai mājas lapai ieguva lielāku apmeklējumu statistiku Twitter hipersaitē lietojot daudz skaidrāku uzaicinājumu sekot.

17. Reģistrēšanās/pasūtījuma forma vienā lapā.

Atsakies veidot reģistrēšanās procesu vairākās lapās. Oficiālā “Vancouver 2010” olimpiskajā veikalā tika ieviesta pasūtījuma forma iekš vienas lapas. Reklāmguvuma līmenis pieauga par 21,8%.

18. Pielieto liela izmēra bildes ar saviem klientiem.

Šis solis noteikti strādāja firmas “Highrise” labā.

19. Lieto uzskaites punktus.

Tā vietā, lai visu aprakstītu garā tekstā, veido pozitīvo punktu uzskaitījumu pie produktu vai pakalpojumu aprakstiem. “Unionen” pārveidoja tekstus uzskaitijuma punktos un reklāmguvumu līmenis uzlabojās par 15, 9%.

20. Palielini izmēru “Aicinājums uz darbību” pogām.

SAP BusinessObjects” nomainīja hipersaites uz liela izmēra “Aicinājuma” pogām un reklāmguvumu līmenis pieauga par 32,5%.

21. Veido īsus video.

Firma “Think Vitmin” nomainīja gandrīz sešas minūtes garo pamācības video pret 50 sekunžu produktu apskates video. Reklāmguvuma līmenis pieauga par 24,4%.

īsa video produkta prezentācija. 

22. Kardinālas mājas lapas izmaiņas.

Reizēm nākas visu sākt no sākuma, tomēr tas mēdz atmaksāties. “SEOMoz” pārdošanas skaits pieauga par 52% (~ 1 miljons ASV dollāru), pilnībā nomainot mājas lapas dizainu.

23. Pievieno bezmaksas demo versiju.

Ļauj klientam izmēģināt savu produktu vai pakalpojumu. E-pasta mārketinga programmas veidotāji “GetResponse” reklāmguvuma līmeni uzlaboja par 158%, piedāvājot nevis “Pirkt”, bet “izmēģināt” produktu.

24. Samazini tekstuālo saturu sākuma lapā.

AssessmentDay” samazināja tekstuālās informācijas daudzumu sākuma lapā. Tādā veidā palielinot pārdošanas reitingus par 62%.

25. Piedāvā piegādi dienas laikā.

SmileyCookie” palielināja pārdošanas reitingus par 41%, piedāvājot savus produktus piegādāt vienas dienas laikā.

26. Parādi “īstus cilvēkus”.

Pielieto reālas un dabiskas cilvēku bildes (ne no interneta bilžu bibliotēkām) savā web vietnes sākuma lapā. Tas noteikti palielinās reklāmguvuma līmeni.

Tas, kas nostrādāja šiem uzņēmumu, protams, 100% nevar nostrādāt uz tavu firmu, bet ir taču vērts pamēģināt kaut ko savādāku.


Saistītie raksti:

20 viegli veidi, kā piesaistīt ļaudis savai mājas lapai

20 veidi, kā veicināt mājas lapas un biznesa atpazīstamību

10 iedarbīgi veidi, kā piesaistīt klientus mājas lapai.


 Lasīt vairāk: Klientu piesaiste

Rakstā izmantotais informācijas avots: 53 veidi, kā uzlabot reklāmguvumu līmeni


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par kvalitatīvas mājas lapas nozīmi jaunu klientu piesaistē? Jautā, mēs palīdzēsim!