Padomi veidojot pārliecinošu interneta veikalu

Interneta veikals

Interneta veikaliem jābūt draudzīgiem un piesaistošiem. Šāda tipa mājas lapai jāpiesaista daudz apmeklētājus un jācenšas tos pārvērst pircējos. Šāds iznākums iespējams, ja savlaicīgi parūpēsies apmeklētājiem nodrošināt patīkamu mājas lapas lietošanas pieredzi (UX).

Izstrādājot dizainu interneta veikaliem, jāatceras tos veidot pamatojoties uz mērķauditorijas skatu punkta. Sniedz pircējam to, ko tas vēlas. Ja aizmirsīsiet par saviem potenciālajiem klientiem un viņu īpatnībām, variet pamāt ardievas tiem nākotnes ienākumiem.

Tādēļ aplūko 15 noderīgas pamācības, kas palīdzēs izveidot veiksmīgu un apmeklētu interneta veikalu.

1. Izzini savu interneta veikala mērķauditoriju.

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Produkta mērķauditorija.

Šī gudrība atkārtosies pie jebkura ieraksta ar mērķi palielināt savas firmas atpazīstamību. Ja nezināsi, kam pārdod, tev arī neizdosies neko notirgot. Atcerieties, ka iepirkšanās ir emociju vadīts lēmums. Tādēļ nepieciešams saprast, uz kādām emocijām jāspēlē, lai pavedinātu mājas lapas apmeklētāju nopirkt tavu preci.

Vienmēr analizē mērķauditorijas iepirkšanās paradumus. Mēģini nojaust, kādas kvalitātes iezīmes taviem klientiem ir būtiskākās. Pēcāk no gūtajām klientu rakstura un pirkšanas paradumu iezīmēm radi saturu un mājas lapas struktūru tieši priekš viņu vajadzībām.

2. Vienkārša mājas lapas navigācija

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Web lapas navigācija.

Potenciālie klienti ir ieinteresēti ātri iegūt kāroto. Viņi vēlas mājas lapu, kurā viegli un ātri iespējams nokļūt no punkta “A” uz punktu “B”. Nav nepieciešamības šo ceļu viņiem sarežģīt.

Tādēļ veido mājas lapu ar vienkāršu un skaidru navigāciju, lai piedāvāto firmas produktu aplūkošana būtu ērta.

3. Augstas kvalitātes produktu attēli

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Neaizmirst produkta aprakstam pievienot attēlu.

Produktu bilde ir pats svarīgākais interneta veikala vizuālais elements. Augstas kvalitātes attēls pacels tavu produktu nebijušos kvalitātes augstumos, jo cilvēki sākumā mīl ar acīm. Ja piedāvātās produkta fotogrāfijas būs kvalitatīvas, tas radīs labu iespaidu par šo preču īpašībām. Produkta aprakstā ievietojot preces attēlus no vairākiem skatu punktiem tikai palielinās pircēju apmierinātību ar jūsu interneta veikalu.

4. Detalizēts un piesaistošs produkta apraksts

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Produkta aprakstam ir jābūt piesaistošam.

Iedomājies produkta reklāmu glancētajos žurnālos tikai ar nedaudz papildinātu preces aprakstu. Tieši tā jābūt komplektētam produkta aprakstam (skatīt attēlu augstāk). Tieši, konkrēti, bet informatīvi.
Jāatceras konkrēto produktu aprakstīt ne tikai informatīvi, bet arī ar nelielu tēlaino piesitienu. Izsaki labās produkta īpašības daiļrunīgi. Tas noteikti var piesaistīt klientu uzmanību. Nevajadzētu gan aizrauties ar pārlieku gariem epitetu apvītiem tekstiem, bet galvenajam virsrakstam tas noteikti der.

5. Attēli, kuri “aicina uz darbību”

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Skaidrs aicinājums uz darbību.

Aizmirsti par “Aicinājums uz darbību” pogām, tā vietā pielieto attēlus, kuri aicina uz konkrētu pircēju darbību. Attēli vienmēr ir pārliecinājuši labāk par vārdiem. Kādēļ gan neizmantot to spēku tieši aicinot apmeklētāju veikt kādu noteiktu darbību?

6. Interneta veikala produktu video

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Produktu video.

Pircējiem patīk interaktīvas mājas lapas. Tās dod iespēju apmeklētājiem iesaistīties un iepazīties ar konkrētā produkta lietojumu. Interaktivitātes nolūkam lieliski der produktu vai pamācību video. Video būtībā ir viens solis pirms reālas produkta aptaustīšanas. Video var parādīt produkta izskatu, iespējamās sajūtas, lietošanas veidu un piedāvātos labumus.

Pievieno video ikonu pie interneta veikala produkta apraksta. Tādā veidā radīsi lielāku uzticamību, tiešāku informācijas ziņojumu un iespēju potenciālajam pircējam iesaistīties produkta izpētē.

7. Padari redzamu e-veikala “iepirkuma grozu”

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Iepirkumu grozs.

Interneta veikala galvenais uzdevums ir pārdot. Tādēļ pārliecinies, ka “iepirkuma groza” simbols ir skaidri redzams. Pārsvarā mājas lapu veidotāji to novieto lapas augšējā labajā stūrī.

Laba ideja ir veidot “iepirkuma grozu”, kurā iespējams vēlreiz pārlasīt produkta aprakstu, lai tik tiešām pārliecinātos, vai esi izvēlējies sev vēlamās preces.

8. Centies neņemt samaksu par preču piegādi.

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Piegādes maksa.

Šeit atbildi uz jautājumu: “Vai tu labāk iegādātos produktu ar bezmaksas piegādi vai akcijas atlaidi?”

Lielākā daļa interneta veikalu pārvaldītāji uzskata, ka atlaide ir galvenais āķis, uz kura uzķeries potenciālais klients, tomēr pēc interneta pētījuma spriežot, redzams, ka tieši piegādes maksa veicina vai attur mājas lapas apmeklētāju iegādāties kādu noteiktu produktu.

Freeshipping.org pētījumā noskaidrots:

* 43% pircēju pamet iepirkšanās grozu, jo atklāj, ka piegādes maksa ir pārlieku augsta;

* 78% interneta veikalu apmeklētāji atzina, ka piegādes izmaksas viņus attur no pirkuma izdarīšanas;

* 90% respondentu norāda, ka internetā tērētu vairāk, ja nebūtu jāmaksā par preču piegādi.

Ņemot vērā šo informāciju, vai nebūtu vērts apspriest bezmaksas piegādes iespēju?

Protams, jāpiekrīt, ka nav iespējams piedāvāt bezmaksas piegādi lētākajām precēm. Tādēļ variet piedāvāt bezmaksas piegādi, ja klients iegādājas noteikt preču skaitu vai ir iztērējis jums pieņemamu summu par pirkumiem.

9. Nenovērs uzmanību, cilvēki iepērkas!

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

 

Fokusējies uz klientu.

Ir redzēti neskaitāmi interneta veikali, kuros ik pa laikam uz ekrāna izlec akcijas baneris, tādā veidā bezgala traucēdams un kaitinādams potenciālo pircēju. It sevišķi pie pasūtīšanas datu aizpildīšanas, nevajadzētu uzbāzties ar kaitinošām reklāmām un piedāvājumiem.

Tas nenozīmē, ka pilnībā jāatsakās no piedāvājumu reklamēšanas, bet jāpārdomā to izvietojums, lai netraucēju cilvēkam veikt jau esošo pirkumu.

10. Izvieto svarīgākos produktus web vietnes sākumlapā

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Mājas lapas sākumlapa.

Interneta lietotājam ne vienmēr uzreiz top skaidrs, ko var iegādāties tavā interneta veikalā. Tieši tādēļ galvenos produktus izvieto mājas lapas sākumlapā, lai cilvēkam viss top skaidrs.

11. Skaidri izceltas atlaides un speciālie piedāvājumi

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Klienta uzmanības pievēršana.

Ja vēlies saviem produktiem piešķirt atlaidi vai veidot speciālos piedāvājumus, šai informācijai noteikti jābūt skaidri redzamai. Vislabāk to izvietot sākumlapā. Ja vēlies ar atlaižu palīdzību piesaistīt pircējus, pārliecinies, ka klienti šo informāciju var viegli atrast un aplūkot.

12. Parādi kontaktinformāciju!

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Kontaktinformācija mājas lapā.

It kā saprotama lieta – kontaktinformācija. Tomēr dažos interneta veikalos rodas sajūta, ka šī informācija ir slepena un tā ir labi jānoslēpj. Neskaidrības un apjukums atbaida klientus no tavas mājas lapas. Izvieto pamata kontaktinformāciju (piem., telefona numurs) redzamā vietā, visās mājas lapas sadaļās. Savukārt, kontaktu sadaļā izvieto papildinātu kontaktinformāciju (karte, adrese, telefona numurs, darba laiks, utt.).

13. Vairākas norēķināšanās iespējas

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Kādas ir norēķināšanās iespējas?

Daži pircēji jūtas neērti sniedzot interneta veikalam bankas kredītkartes datus. Tas nozīmē, ka klients, visticamāk, attieksies iepirkties šajā interneta veikalā. Tādēļ piedāvā pircējiem vairākas norēķināšanās iespējas.

14. Nepiedāvā tikai meklēšanas iespēju, piedāvā advancēto meklēšanas iespēju

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Pielāgota meklēšana.

Meklēšanas logs ir ļoti nozīmīga sastāvdaļa interneta veikalā, it sevišķi, ja piedāvātais preču klāsts ir ļoti liels. Tomēr ar parasto meklēšanu reizēm ir par maz. Piedāvājot advancēto meklēšanas iespēju, pircēji daudz ērtāk un ātrāk spēs atrast sev vēlamās preces.

15. Pieturies pie web lapas vienkāršības

15 Tips for a Conversion Friendly Ecommerce Site

Vienkārša mājas lapa.

Nav nepieciešamības neko sarežģīt. Pircējs ir ieradies, lai kaut ko iegādātos, nevis lūkotos uz kustīgām GIF bildēm, kultos cauri neskaitāmām pasūtīšanas formām un mēģinātu atrast īsto preču kategoriju. Pircējs meklē vienkāršu, saprotamu, ērtu interneta veikalu, kurš piedāvā konkrētu cenu (viņš būs priecīgs arī par atlaidēm), saprotamu produkta attēlu un tehnisko informāciju.

Galvenais atceries – mājas lapas vienkāršība, kvalitatīvas produktu bildes, bezmaksas piegāde, atlaides, vairākas norēķināšanās iespējas, meklēšanas lauks un ātri aizpildāma pasūtīšanas forma. Ceram, ka šie padomi noderēja, lai kaut nedaudz uzlabotu interneta veikala apmeklējuma statistiku.


Saistītie raksti:

Labākie interneta veikali aizvadītajā gadā

Maksājumu sistēmas internetā

Interneta veikala izstrādes izdevīgās priekšrocības


 Lasīt vairāk: Interneta veikals

Rakstā izmantotais informācijas avots: 15 Padomi veidojot pārliecinošu interneta veikalu


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par pārliecinoša interneta veikala izstrādi? Jautā, mēs palīdzēsim!