Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Kā palielināt mājas lapas apmeklējumu un pircēju skaitu?

web statistika

Katrs uzņēmums grib, lai pēc iespējas vairāk mājas lapas apmeklētāju kļūtu par firmas patstāvīgajiem klientiem. No potenciāla pircēja par esošo. To gan ir vieglāk pateikt, nekā izdarīt. Ir taču tik daudz apstākļu, kuri ietekmē auditorijas uzvedību un uzmanību. Vismaz uzņēmuma mājas lapu jautājumā, interneta vides analītiķi ir nonākuši pie secinājumiem un datiem, kuri dod būtiskas galvenās vadlīnijas, kuras ievērojot, firmas web lapa varētu veiksmīgi pārvērstu katru mājas lapas lasītāju ilgtermiņa pircējā.

Mājas lapas izstrāde un web lapas apmeklētāji:

Aplūko pēdējā laika vērā ņemamākos datus, kas būtu jāņem vērā, lai uzņēmuma mājas lapas izskats, funkcijas un darbības palielinātu un piesaistītu arvien vairāk jaunu klientu:

1. Tava uzņēmuma mājas lapas sākuma skatam ir aptuveni 0 – 8 sekundes, lai ieinteresētu potenciālā klienta uzmanību;

2. Ja web lapa klientu neieinteresēs, pēc 8 sekundēm lielākā daļa apmeklētāju pametīs tava uzņēmuma mājas lapu;

3. Aptuveni 96% no apmeklētājiem, kuri apskata tava uzņēmuma mājas lapu, nav gatavi kļūt par pircējiem;

4. Produktu video, palielina uzticību produktam (līdz ar to arī apmeklētāju vēlmi iegādāties produkti) līdz pat 144%;

5. Pat vienas sekundes aizkavēšanās mājas lapas ielādē, mazina reklāmas efektivitāti par 7%;

Pārliecinot mājas lapas apmeklētājus, par sava uzņēmuma produkta vai pakalpojuma kvalitāti, obligāti nepieciešams skaidri definēt, kādas vērtības iegūs klients, iegādājoties kaut ko no uzņēmuma piedāvājuma klāsta. Tikai tā ir iespējams atšķirties no konkurenta. Piemēram, divi uzņēmumi cenšas pārdot māju. Abi uzņēmi pārdod pajumti. Taču vienmēr nepieciešams pievienot papildus vērtību tam, ko cenšaties pārdot. Šajā gadījumā netiek pārdots tikai miteklis, bet arī siltas nākotnes atmiņas, jaunas dzīves sākums, ģimenes laime, spēcīgs pamats, utt.

Ja klienti zinās un sajutīs šīs vērtības, iegādājoties uzņēmuma produktu, viņi ne tikai nopirks produktu, bet arī izstāstīs par to citiem.

Fakti, kas to pierāda:

1. Ievietojot sava uzņēmuma mājas lapā “Tērzēšanas” pogu (Chat now), iespējams palielināt aizpildīto pieteikumu formu skaitu par 31%;

2. Iekļaujot informāciju par dažādām akcijām un atlaidēm, raksta nosaukumā, iespējams palielināt “pievienot grozam” darbību par 148.3%;

3. Uzņēmuma tēls sabiedrībā un tā atzinība arī sociālajos medijos, palielina uzkavēšanos uzņēmuma web lapas sākuma lapā līdz pat 144.1%;

4. Atslēgas vārdu (saistībā ar uzņēmuma nozari) iekļaušana virsrakstos, pārliecina par 31% vairāk potenciālo klientu par pirkuma izdarīšanu;

5. Nomainot svarīgākajai informācijai (call-to-action) teksta vai laukuma krāsu no zaļas uz sarkanu, iespējams piesaistīt līdz pat 34% vairāk klientu uzmanības;

6. Nomainot pogas nosaukumu no “Apskatīt produktus un cenas” uz  “Maini savu dzīvi šodien”, pārliecina līdz pat 252% vairāk mājas lapas apmeklētāju par pirkuma izdarīšanu;

7. Parādot klientu atsauksmes par produktu iespējam būtiski uzlabot firmas tēlu un uzticamību tai;

8. Neformāls uzrunas stils palielina uzticamību uzņēmumam par 25-40%;

9. Mājas lapas pieskaņošana aplūkošanai no viedtālruņa arī būtiski uzlabo uzticamību konkrētajam uzņēmumam;

10. Definējot mērķauditorijas vajadzības un piedāvājot tai atbilstošu saturu ir pamatelements veiksmīgas pārliecināšanas pamatā;

 

Šie ir galvenie pētījuma rezultāti, kurus būtu vēlams ņemt vērā, veidojot arī sava uzņēmuma  mājas lapu, lai piesaistītu arvien vairāk pircēju un neskaitāmus apmērus ar apmierinātiem patstāvīgajiem klientiem.


Lasīt vairāk: Klientu piesaiste

Izmantotais raksta avots: Statistika par labākajiem mājas lapas reitingiem padarot apmeklētāju par pircēju


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas izstrādes ietekmi jaunu klientu piesaistē? Jautā, mēs palīdzēsim!