Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Pārdošanas mākslas maģiskie vārdi

Mājas lapu teksti

Mārketinga tekstu rakstīšanas mākslā pastāv četri maģiski un super spēcīgi ieroči. Tie ir četri spēcīgi, uz zemapziņu precīzi nomērķēti vārdi, kuri spēj piesaistīt klientu uzmanību balstoties uz pamatinstinktiem.

Mājas lapas satura izstrāde – noderīgi vārdi

Lietojot šos vārdus dažādās mārketinga akcijās vai sava uzņēmuma mājas lapas izstrādē, iespējams krietni vien palielināt pārdošanas reitingus.

Jebkurā mārketinga tekstā iepiniet zemāk minētos vārdus, lai bizness gūtu neticamus panākumus.

Mārketinga vārds: “Tu”

Vārds “Tu” ir viens no spēcīgākajiem vārdiem klientu piesaistē. 

Tas ir viens no spēcīgākajiem vārdiem. Lielākā daļa mārketingu cilvēku vārdu “tu” atzīst par spēcīgāku, nekā “nauda” un “sekss”. Klienti vēlas just, ka konkrētā firma runā tieši ar viņiem, un vārds “tu” ir perfekti piemērots šim uzdevumam.

Vai mums to gribas atzīt vai ne, mēs visi esam nedaudz egocentriski. Brīdī, kad informatīvais ziņojums no promo tekstiem koncentrējas tieši uz mums, spēcīga zemapziņas saite ir izveidota.

Aplūko savas firmas reklāmas, mājas lapas un produktu apraksta tekstus. Vai tie ir tieši adresēti tavam klientam? Vai vairāk tomēr runāts par tavu uzņēmumu?

Mārketinga vārds: “Jauns”

Jauns: uzlabots, aizraujošs un es to vēlos. 

Kad tu ieraugi vārdu “jauns” tu zemapziņā nospried – uzlabots, aizraujošs un es to vēlos. Atsaucoties uz pāris psiholoģiskās uzvedības pētījumiem, jauni produkti un inovatīvi risinājumi, pircējos rada piedzīvojumu kāri izpētīt produktu ar jaunajām iespējām.

Aplūko “Apple iPhone 5” apraksta piemēru. “Tas ir jauns dizains, ar jaunām tehnoloģijām, jaunajam “iPhone”.” Šķiet pārāk uzkrītoši? Taču tas strādā!

Patērētājiem ir pozitīvas asociācijas ar visu jauno. Klienti nemitīgi gaida jauno mašīnas modeli, jauno apģērbu kolekciju un jaunas uzlabotās tehnoloģijas. Savā mārketinga akcijā tev noteikti būtu jāspēlē uz šo vārdu. Iesaisti vārdu “jauns” savas mājas lapas tekstos, interneta veikala aprakstā, produktu raksturojumos un reklāmas tekstos.

Mārketinga vārds: “Bezmaksas”

Bezmaksas izmanto tad, ja klientam ir nozīmīga cena. 

Vārds “bezmaksas” nav tikai cenas jautājums, tas ir spēcīgs emocionālais slēdzis un avots iracionālam satraukumam. Varbūt tu zini to sajūtu, kad atrodies pie dažādu gardumu bufetes pat tad, kad vēders jau ir pilns, bet turpini mieloties ar ēdienu, jo tas ir bez maksas?

Vai varbūt tās bezmaksas pildspalvas, kuras paņēmi biznesa izstādēs stendā. Tu tās nelietosi, bet paņēmi tikai tādēļ, ka tās bija bezmaksas. Spēcīgs ir šis vārds “bezmaksas”.

Neviens nezina to labāk par firmu “Amazon“. Sākot ar 1999. gadu, “Amazon” sāka piedāvāt bezmaksas piegādi pasūtījumiem, kuru summa pārsniedz 99 dolārus. Vārds “bezmaksas” klientus aicina iegādāties preces virs 99 dolāriem, lai iegūtu bezmaksas piegādi.

Tas rada ilūziju, ka klients pazaudēs kaut ko vērtīgu, ja neiegādāsies produktus vairāk par 99 dolāriem, pat, ja pircējs patiesībā vēlas nopirkt pirkumu, kura cena ir krietni vien mazāka.

Ekonomiskās uzvedības profesors Dens Arielijs (Dan Ariely) pētījis klientu uzvedību piedāvājot tiem bezmaksas un ļoti zemas cenas priekšmetus. Profesors pēc pētījuma secināja, ka pircējs drīzāk paņems bezmaksas preci, nevis produktu ar zemu cenu, neskatoties uz to, ka šīs preces kvalitāte ir daudz augstāka.
Pircējiem vienkārši patīk iegūt kaut ko savā īpašumā neko nedarot – vai kāds var viņus vainot?

Mārketinga vārds: “Garantējam”

Garantējam = garantija, vai ne?

Vārds “garantējam” vai “garantija” ir viens no atslēgas elementiem veiksmīgu mārketingu tekstu veidošanā. “Garantējam” pievelk pircējus, jo tas “spēlē” uz emocionālajām pogām, radot uzticību un drošības sajūta par piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Šis vārds ir pielīdzināms drošības tīklam. Tas ir kā firmas solījums klientam par pakalpojuma izpildi augstā pilotāžā.

Ekonomiskās uzvedības pētījumos noskaidrots, ka cilvēkiem ir neizsakāmas bailes kaut ko pazaudēt. Kad tu kaut ko iegādājies, pastāv iespēja, ka pēc pavisam neilga laika, neizsakāmu iemeslu dēļ, tev šī prece vairs nepatiks vai nebūs vajadzīga. Tādēļ piedāvājot atgriešanas garantiju, klients varēs vairāk uzticēties tavam uzņēmumam, gadījumā, ja preces krāsa vai forma pēc apdomāšanās viņu tomēr neapmierinās.

Mārketinga tekstu rakstītājiem reklāmas materiālos noteikti vajadzētu iekļaut tādus tekstus kā “garantējam”, “naudas atgriešanas garantija”, “neesat apmierināts, nauda atpakaļ”, utt..

Šie ir spēcīgie vārdi, kurus arī tev būtu jāiekļauj savos mājas lapas reklāmas tekstos, lai sasniegtu veiksmīgas pārdošanas virsotnes. 


Lasīt vairāk: Mājas lapas teksti


Rakstā izmantotais informācijas avots: 4 maģiskie vārdi labākai pārdošanai


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi pārdošanas apjomu palielināšanā? Jautā, mēs palīdzēsim!