Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Pazīmes, kas liecina par rebrendinga nepieciešamību

Uzņēmuma zīmols ir tas, kas veido jūsu biznesa pamatu. Zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums. Bieži vien zīmols noveco un vairs nav saprotams mērķauditorijai. Šajā bloga rakstā esam apkopojuši galvenās pazīmes, kas liecina par rebrendinga nepieciešamību. 

Kas liecina par to, ka nepieciešams rebrendings?

Rebrendinga pazīme nr.1  – Jūsu zīmols ir novecojis

Viens no galvenajiem rebrendinga iemesliem ir zīmola novecošana. dizaina tendences mainās strauji, tādēļ ir jāsaprot, ka iepriekšējās desmitgadēs populāri fonti vai dizaina elementi šobrīd šķitīs smieklīgi. Šajā gadījumā jums ir jāatjauno tikai novecojušie zīmola elementi. 

Attēlu rezultāti vaicājumam “brand life cycle”

Kad nepieciešams rebrendings – zīmola dzīves cikls. 

Rebrendinga pazīme nr.2 – Mērķauditorijas izmaiņas

Efektīvs un veiksmīgs zīmols ir tāds, kas ir veidots konkrētai mērķauditorijai. Ja jūs vēlaties pievērsties jaunai mērķauditorijai, pielāgojiet zīmolu viņu izpratnei, vēlmēm un vajadzībām. Jums ir jāsaprot, ka zīmols, kas paredzēts sievietēm pusmūžā būtiski atšķirsies no tīņiem paredzētā zīmola.

Rebrendinga pazīme nr.3 – Jauni konkurenti

Rebrendings ir viens no stratēģiskajiem soļiem, kas nepieciešams, lai pasargātu uzņēmumu no jaunu konkurentu ietekmes. Piemēram, ja jūsu nišā ienāk jauns uzņēmums, potenciālie klienti var justies apmulsuši. Šajā gadījumā jūs varat pilnveidot tikai produkta iepakojumu.

Rebrendinga pazīme nr.4  – Zīmols neatbilst uzņēmuma vērtībām

Jūsu uzņēmuma vīzijai, misijai un vērtībām ir jāatspoguļo tas, kā tiks attīstīts uzņēmuma zīmols. Piemēram, ja uzņēmums izvēlas pievērsties videi draudzīgāku produktu vai iepakojumu radīšanai, uzņēmuma logotips un pārējie vizuālie elementi ir tam jāpielāgo.

Attēlu rezultāti vaicājumam “target audience and brand”

Kad nepieciešams rebrendings – zīmola mērķis un uzdevumi. 

Secinājums  – rebrendings

Par spīti uzskatam, ka uzņēmuma sākotnēji izstrādātais zīmols ir mūžīgs, dažos gadījumos jums var nākties pieņemt lēmumu par pilnīgu vai daļēju rebrendingu. Tikai tad, ja jūsu uzņēmuma zīmols nestrādā jūsu uzņēmuma labā, nav saistošs mērķauditorijai un neatspoguļo uzņēmuma vīziju un vērtības, tas ir jāmaina.


Lasīt vairāk: logo un firmas stils


Rakstā izmantotais informācijas avots: pazīmes, kas liecina par to, ka nepieciešams rebrendings.


Saistītie raksti:

Iedvesmojošs web dizains

Ko mājas lapas apmeklētāji vēlas redzēt uzņēmuma web lapā?

Kā dizains ietekmē pirkuma lēmuma pieņemšanu?

Kā emocijas ietekme pirkuma lēmuma pieņemšanu?

Kā web dizains ietekmē emocijas pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā?

Vizuālās identitātes izstrādes pamats

Zīmola veidošanas stratēģija


Interesē rebrendings, web dizaina vai logo izstrāde? Jautā, mēs palīdzēsim!