Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Pinterest: Izcils instruments mājas lapu popularizēšanā

Pinterest

Sociālais portāls Pinterest pavisam neilgā laikā ir ieguvis plašu atpazīstamību pasaulē un kļuvis par vienu no iemīļotākajiem interneta saitiem pēdējo mēnešu laikā. Statistika liecina, ka Pinterest portāls visātrāk spējis viena mēneša laikā sasniegt 10 miljonu unikālo apmeklētumu.

Ja jau cilvēkiem Pinterest tik ļoti iet pie sirds un viņi pavada arvien vairāk laika šajā sociālajā vietnē, tā var būt iespēja tieši tavam uzņēmumam pievērst un piesaistīt jaunu klientu uzmanību savai mājas lapai, produktiem vai kvalitatīvajiem pakalpojumiem. Lai piesaistītu Pinterest auditoriju savai mājas lapai, ņem vērā kādu no šiem paņēmieniem  uzņēmuma Pinterest konta pārvaldīšanā:

Izmanto un publicē oriģinālas bildes sociālajos medijos

Ja aplūko Pinterest “Populāro sadaļu”, var redzēt, ka lielākā daļa šo fotogrāfiju un grafisko attēlu ir oriģināli un unikāli. Tieši oriģinālās bildītes tiek “re-pinotas” jeb publicētas tālāk, ievietotas citos sociālajos portālos un tās tiek visaktīvāk komentētas.

Kārtīgi izpētot “Populāro sadaļu” iespējams saprast ar kādiem attēliem iepsējams piesaistīt lielu interneta lietotāju skaitu sava uzņēmuma mājas lapai. Piemēram, kāda Aļaskā dzīvojoša mamma, ar Pinterest palīdzību piesaistīja vairāk kā sešus tūkstošus apmeklētāju savam blogam vienas dienas laikā! Viņas mēbeļu dizainēšanas bizness tika acumirklī pamanīts, jo sieviete Pinterest profilā ievietoja oriģinālas bildes ar mēbeļu dizainiem, detaļām, utt.

Lai pārbaudītu, kādas bildes tiek “re-pinotas” no jebkuras mājas lapas, izmanto šo saiti:http://pinterest.com/source/domainname.com/.  (Viss, kas tev jādara, aizstāj vārdu “domainname” ar interesējošo mājas lapas adresi).

Seko līdzi citiem sociālajiem tīkliem

Pinterest portāls nav domāts, lai tajā rādītu tikai savas bildītes un ierakstus. Veiksmīga uzņēmuma Pinterest konta pārvaldīšanai, nepieciešams dalīties arī ar citu cilvēku saturu – nododot to tālāk, komentējot un atzīmējot, ka tas ir noderīgs (I like).

Vienmēr pārliecinies, ka bildīšu un ierakstu “pini” ir pievienoti specifiskai tēmai jeb “pinbordiem”. Tā būs vieglāk kategorizēt sava uzņēmuma darbības sfēru un klientiem būs vieglāk atrast Jūsu firmu Pinterest meklētājā.

Ņem vērā, ka arī bildīšu un ierakstu nosaukumiem jābūt atbilstošiem galvenajai “pinbord” tēmai.

Piemēram, kāds jogurta ražošanas uzņēmums, Pinterestā ievieto ierakstus un attēlus, ne tikai ar saviem produktiem, bet pievieno “pinus” ar receptēm no citiem resursiem, kuros jogurts tiek izmantots kā ēdiena sastāvdaļa. Šajā gadījumā “jogurts” ir atslēgas vārds, lai vieglāk varētu atrast konkrēto uzņēmumu.

Veido preču katalogu

Pinterest piedāvā ne tikai parādīt interneta lietotājiem savus produktus, bet ir arī iespējams šo sociālo portālu izmantot kā tirgošanās placi. Attiecīgajai produkta fotogrāfijai klāt iespējams pievienot pārdošanas jeb “$” zīmi un lasītājs uzreiz var saprast, ka attēlā redzamo preci var arī iegādāties.

Pievienojot pārdošanas zīmi ($) saviem “piniem” Jūsu uzņēmums spēs piesaistīt tieši tos klientus savai mājas lapai, kuri būtu gatavi vai vismaz ir domājuši iegādāties bildē redzamo produktu.

Veido sacensību akcijas sociālo mediju platformās

Pinterest ir lielika platforma, kurā likt potenciālajiem klientiem aktīvi darboties. Piemēram, kāda apģērbu kompānija rīkoja konkursu “Pin it, to win it“. Sacensību uzdevums bija Pinterest lietotājiem izveidot labāko tērpu izlasi no konkrētās firmas apģērbu modeļiem. Tas kurš izveidoja labāko izlasi un tika visvairāk “re-pinots”, saņēma balvu.

Šāda veida aktivitātes gūst plašu atsaucību socālajos medijos un liela daļa potenciālo klientu var uzzināt par tavu uzņēmuma mājas lapu.

Ļauj faniem izdaiļot tavu “Pinterest ierakstu sienu”

Pinterest piedāvā iespēju ne tikai tev pašam veidot dažādus “pinus”, bet atļauj arī citiem, šī portāla lietotājiem, papildināt tavu “Pinterest ierakstu sienu”. Izmanto šo iespēju! Atļauj uzticamākajiem klientiem vai sekotājiem just īpašu, ekskluzīvu attieksmi no tava uzņēmuma puses  – ļauj viņiem dot ieguldījumu tavā Pinterest tēlā.

Šādā veidā regulāri tiek papildināts tavs Pinterest saturs, kā arī tu spēcini lojāla uzņēmuma tēlu esošo un jauno klientu acīs.

Ērta sociālo tīklu platforma īpašiem piedāvājumiem

Veido “pinus” ar sava uzņēmuma akcijām, īpašajiem piedāvājumiem un, piemēram, uzdod uzdevumu lasītājiem šo ziņu nodot tālāk. Tas kurš šo ziņu visvairāk ir “re-pinojis”, iegūst kādu speciālu pārsteigumu, utt..

Šāda veida akcijas ne tikai ieinteresē Pinterest izmantotājus, bet arī piesaista lielāku apmeklētāju plūsmu tava uzņēmuma mājas lapai. Un tas taču ir veiksmīgas mājas lapas izstrādes pamatā, vai ne?

Šīs ir tikai dažas no pieejām, kuras var izmantot uzņēmumi pārvaldot savu Pinterest kontu. Piesaisti klientus savai mājas lapai ar Pinterest!


Lasīt vairāk: Sociālie mediji

Izmantotais raksta avots:  Piesaisti klientus savai mājas lapai ar Pinterest


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas nozīmi sociālo mediju sekotāju piesaistē? Jautā, mēs palīdzēsim!