Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Dinamiskā teksta aizstāšana reklāmguvuma palielināšanā

reklamguvums_dinamiska_teksta_aizstasana.png

Mūsdienās mārketinga speciālisti sastopas ar izglītotu auditoriju, kuras galvenā prasība ir unikāls un neatkārtojams saturs. Par vienkāršāko veidu, kā palielināt mājas lapas reklāmguvumu līmeni tiek uzskatīta dinamiskā teksta aizstāšana.

Dinamiskā teksta aizstāšana

Dinamiskā teksta aizstāšana ir personalizēts risinājums, kas dod iespēju reāllaikā mainīt uz parametriem balstītu saturu, piemēram, valsti, lapas aktuālo skatījumu skaitu u.c. Tās mērķis ir sniegt plašāku informāciju par potenciālo klientu un viņa paradumiem. Tipisks dinamiskā teksta aizstāšanas piemērs ir aplūkojams zemāk norādītajā attēlā.

 Dinamiskās teksta aizstāšanas piemērs.

Jo vairāk informācijas tiek uzzināts par potenciālajiem klientiem, jo vienkāršāk ir pielāgot savu produktu viņu vēlmēm un vajadzībām, tomēr jāatceras, ka tirgus segmentēšana ir jāveic ar zināmu piesardzību un atbilstoši uzņēmuma un industrijas īpatnībām. Speciālisti novērtē dinamiskā teksta aizstāšanas priekšrocības tā dēvētajās PPC kampaņās (pay-per-click).

Reklāmguvumu līmeņis, izmantošanas priekšrocības

Dinamiskā teksta aizstāšana ir iespēja atgādināt klientam par tiem produktiem vai pakalpojumiem, kuri viņu interesēja iepriekšējā pieslēgšanās reizē, likt klientam sajusties īpašam, radīt steidzamības sajūtu, norādot uz to, cik daudzi pašlaik izmanto doto piedāvājumu – tie ir galvenie klientu ieguvumi. Galvenais, atbilstoši mājas lapas specifikai, likt klientam sajusties unikālam tikai ar to, ka viņš apmeklē Jūsu mājas lapu. Klientu informētība ir pamats veiksmīgai biznesa attīstībai.

Secinājums

Dinamiskā teksta aizstāšana ir ērts un vienkāršs veids, kas potenciālajam klientam atspoguļo viņa svarīguma sajūtu, dod iespēju palielināt klientu interesi par mājas lapu un uzņēmumu, bet Jums tā ir iespēja palielināt mājas lapas reklāmguvumu līmeni.


Saistītie raksti:

Kas ir reklāmguvumu līmenis?

5 iemesli reklāmguvumu līmeņa optimizācijai


 Rakstā izmantotais informācijas avots: kā izmantot dinamisko teksta aizstāšanu klientu piesaistē.


Vēlies arī savā mājas lapā izveidot dinamisko teksta aizstāšanu? Jautā mums!