Ar sociālajiem medijiem ir par maz. Pamatā ir mājas lapu izstrāde

WEB

Arvien vairāk uzņēmēju ir apjautuši sociālo mediju nozīmi  komunikācijas veidošanā ar saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem. Tomēr, vai uzņēmums internetā var veiksmīgi pastāvēt tikai uz šīs sociālo mediju platformas (draugiem.lv, facebook.com fanu lapām), neveidojot īstu uzņēmuma mājas lapu?

Kaut arī sociālie mediji ir spēcīgs mārketinga ierocis, lai interneta vidē tieši jūsu biznesu būtu vieglāk atrast, tomēr sociālie portāli pilnībā nespēj ietvert korporatīvo mājas lapu priekšrocības. Protams, uzņēmējiem būtu vēlams izmantot sociālos medijus, tomēr nevajadzētu tos padarīt par pamatu uzņēmuma virtuālajai komunikācijai.

Ja pagaidām tavam uzņēmumam nav savas mājas lapas, aplūko septiņus iemeslus, kādēļ ar sociālajiem medijiem vien, ir par maz.

7 iemesli, kādēļ uzņēmumam nepieciešama mājas lapas izveide:

1. Uzticamība – biznesa veiksmes atslēga. Klientu uzticēšanās nodrošina uzņēmuma izaugsmi un produktivitāti. Protams, ir viegli izveidot lapu Draugiem.lv vai Facebook.com, bet tas nerada uzticamu un nopietna biznesa iespaidu, jo fanu lapas var izveidot jebkurš. Arī viltotas un neīstas uzņēmuma lapas. Mājas lapas izveide ir solis augstāk.

2. Vērtība. Mājas lapa paaugstina biznesa zīmola atpazīstamību un uzticamību. Uzņēmuma mājas lapa piešķir vērtību tavam biznesam.

3. Kontrole. Uzņēmuma mājas lapa ir izveidota atbilstoši tava biznesa vajadzībām. Tu kontrolē, kāds saturs, reklāmas un lapas izkārtojums ir tava uzņēmuma web vietnē. Ja izmanto sociālos portālus, tev jāseko to izveidotāju uzstādījumiem, izmaiņām un izkārtojumam.

4.  Iespēja pārdot. Protams, pamata ienākumi tiek iegūti no pakalpojuma vai produktu pārdošanas. Veids, kā papildināt savus ienākumus, attīstīt biznesu  un sniegt iespēju klientiem ērtāk iegādāties pakalpojumu, produktu vai informāciju ir mājas lapas izveide.

5. Visa informācija vienuviet. Uzņēmuma mājas lapā iespējams iegādāties preces, lasīt informāciju par pakalpojumiem un sakontaktēties ar uzņēmuma vadību. Mājas lapa piedāvā iespēju strukturēt saturu pēc Jūsu prāta.

6. Precīzāka analīze. Kā novērot, cik daudz klientus tu piesaisti savā interneta vidē? Protams, ar apmeklējumu statistiku. Kaut arī sociālie portāli piedāvā iespēju izpētīt, kāda ir lapas apmeklējuma statistika, tomēr mājas lapas apmeklējuma analīze ir daudz sīkāka un precīzāka.

7. Komunikācija. Komunikācija ir sociālo mediju pamats. Tomēr sociālajos medijos ne vienmēr veidojas atgriezeniskā saite. Kā tu nosūtīsi e-pastu saviem Twitter sekotājiem? Informācija, ko iegūsti no savas mājas lapas apmeklētājiem, ļauj tev pašam pieņemt lēmumu, kā tu komunicēsi ar saviem klientiem – elektroniskais pasts, Facebook ziņojums vai telefona saruna.


Lasīt vairāk Sociālie mediji

Raksta informācijas avots: Pamatā ir mājas lapas izstrāde


Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas izstrādi? Jautā, mēs palīdzēsim!