Aktuāli! Bezmaksas stratēģiskā konsultācija par “Mājas lapas attīstību”

Analizē savu mājas lapu

Mājas lapas analīze

Efektīvi un pārdomāti izstrādāts web dizains ir viens no pamatelementiem, lai mājas lapas apmeklētāji varētu sekmīgi atrast tiem nepieciešamo informāciju. Taču, kā zināt, vai viņi atrod nepieciešamo? Vai viņi zina, kurā mājas lapas sadaļā svarīgā informācija ir jāmeklē? Kā zināt, cik ilgu laiku apmeklētāji pavada Jūsu uzņēmuma mājas lapā? Vai viņi ir ieinteresēti vai ātri vien tiem kļūst garlaicīgi?

Lai analizētu apmeklētāju apmierinātību un uzvedību, pavadot laiku Jūsu uzņēmuma mājas lapā, aplūkojiet zemāk minētos instrumentus, ar kuru palīdzību iespējams noskaidrot, kas cilvēkiem Jūsu web lapā šķiet piesaistošs vai, tieši otrādi, atbaidošs.

ClickHeat mājas lapas audita rīks

Clickheat

ClickHeat

ClickHeat ir atvērts avots, lai noskaidrotu, kādas ir Jūsu mājas lapas “karstās” un “aukstās” zonas. Ar šo vizuālo “siltuma karti” iespējams saprast, kurām mājas lapas zonām apmeklētāji pievērš vairāk uzmanības, bet kuras sadaļas paliek ignorētas.

Crazy Egg mājas lapas audita rīks

Crazyegg

Crazy Egg

Crazy Egg ir plašu iespēju analītiskais instruments, kurš palīdz noskaidrot, ko apmeklētāji dara Jūsu web lapā.

Ar atšķirīgām krāsām ir norādīts, kas Jūsu mājas lapā ir apskatīts visvairāk, no kādas valsts ir apmeklētāji, kādu interneta pārlūko tie izmanto. Analītiskos datus iespējams arī publicēt vai arī nosūtīt saviem klientiem.

Šīs programmas bezmaksas versija gan pieļauj analizēt tikai 4 lapas – tādēļ varam ieteikt pārbaudīt, kāda ir apmeklētāju uzvedība Jūsu uzņēmuma galvenajā mājas lapas sadaļā.

Clickdensity mājas lapas audita rīks

Clickdesity

Clickdensity

Clickdensity ir pilna mājas lapas analīzes programma, kura piedāvā plašas iespējas, lai pilnvērtīgi varētu saprast apmeklētāju uzvedību jūsu mājas lapā. Programmas analīzē iekļaujas vizuālā “siltuma karte” un statistika par to, cik zemu apmeklētāji “norullē” mājas lapas saturu, pirms tie zaudē interesi par to.

Programmas bezmaksas versija piedāvā monitorēt vienu web lapu līdz 5000 klikšķiem.

ClickTale mājas lapas audita rīks

Click Tale

ClickTale

ClickTale, savukārt, koncentrējas analizēt to, kā apmeklētāji lieto mājas lapu. Ar šo programmu iespējams noskaidrot, cik daudz laika apmeklētājs pavada mājas lapā, cik ilgs laiks nepieciešams, lai tas uzklikšķinātu uz kādu no web sadaļām (“linkiem”) un statistiku par to, cik zemu apmeklētāji “norullē” un izlasa mājas lapas saturu.

Clicky mājas lapas audita rīks

Clicky

Clicky

Pašas vērtīgākās Clicky opcijas ir iespēja noteikt, kāds ir apmeklētāju pavadītais laiks mājas lapā un “spiega” monitorēšanas funkcija. “Spiega” funkcija piedāvā aplūkot detalizētāku informāciju par mājas lapas apmeklētāju.

Reinvigorate mājas lapas audita rīks

reinvorgate

Reinvigorate

Reinvigorate  ir vienkārši lietojams web analīzes rīks, kurš piedāvā apmeklētāju vizuālo “siltuma karti” un datus par to, cik daudz laika tie pavada Jūsu mājas lapā. Bez maksas programmu iespējams lietot 14 dienas.

Google Analytics mājas lapas audita rīks

Google Analytics

Google Analytics

Viens no populārākajiem un zināmākajiem web lapas monitorēšanas līdzekļiem ir Google Analytics. Šo programmu ir viegli lietot, tā piedāvā plašu informāciju par lapas apmeklētāju un visu, kas saistīts ar lapā ievietoto satura aplūkošanas intensitāti.

Programma piedāvā funkciju “lapas pārklājums”, kas parāda vizuālu reprezentāciju tām vietām web lapā, uz kurām apmeklētāji visvairāk uzklikšķina. Google Analytics piedāvā arī statistiku, kas norāda, kas apmeklētājiem liek novērsties no Jūsu uzņēmuma mājas lapas.

Izvēlies sev piemērotāko instrumentu, lai analizētu savas mājas lapas apmeklētāju uzvedību un novērs tās kļūdas, kuras liek tiem novērsties no Jūsu web vietnes.


Lasīt vairāk: Noderīgi interneta resursi

Lasi plašāk par mājas lapas analīzes rīkiem.


 Radušies papildus jautājumi? Vēlies uzzināt vairāk par mājas lapas izstrādi? Jautā, mēs palīdzēsim!