Atslēgas vārdi un mājas lapas saturs ir nozīmīgs faktors mājas lapas apmeklējuma palielināšanā.

Mājas lapas teksts ietver stāstījumu par tavu uzņēmumu, kurš tad arī būs viens no vērā ņemamākajiem instrumentiem lasītāja pārliecināšanā kļūt par tava biznesa klientu.

Tomēr interneta vidē ir svarīgi, lai pēc iespējas vairāk globālā tīmekļa "sērfotāji" izlasa tekstu par tavu fantastisko, draudzīgo un pretimnākošo uzņēmumu. Te darbojas viens triks - pareizie teksta atslēgas vārdi, kuri dzīvo siltā sadraudzībā ar interneta lielākajiem meklētājiem.

Lai noteiktu savas biznesa nozares atslēgvārdus un saprastu, kurus labāk izmantot jaunu klientu piesaistē, definē īsos terminos sava uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus, produktus vai idejas. Kad esi atlasījis "savus atslēgas vārdi", izmantojiet Google Adwords vai kādu citu Keyword Selector instrumentu internetā, un noskaidrojiet, cik meklēti ir tavi konkrētie atslēgvārdi vai frāze.

Jo vairāk teksta radīsiet, izmantojot sava biznesa nozarei atbilstošākos atslēgvārdus, jo lielāka iespēja, ka apsteigsiet savus konkurentus un uzrādīsieties Google meklētāja augstākajās pozīcijās.

Piemēram, ja nodarbojaties ar rotaļlietu izgatavošanu un tavs atslēgvārds ir "bērnu rotaļlietas" un jūs šo vārdu izmantosiet, teiksim, bloga ierakstos, arī Google ierindos tavu uzņēmuma mājas lapu augstāk, nekā konkurējošos rotaļlietu izgatavotājus, kuri šo frāzi neizmantos.

Tas it kā izklausās ļoti vienkārši, bet ir jāatceras pāris svarīgi aspekti, lai izvēlētos īstos atslēgvārdus un veiksmīgi kāptu pa Google meklēšanas pozīciju kāpnēm tikai uz augšu.

Neuzspied atslēgas vārdi

Veidojot tekstus un dažādus ierakstus mājas lapā, centies ievietot īstos atslēgvārdus, nepārspīlējot ar to daudzumu. Neveido nelāgus teikumus, tikai un vienīgi, lai tajā parādītos īstais atslēgvārds pareizajā locījumā.

SEO (Search Engine Optimization) eksperti vēl aizvien nevar vienoties, kāds ir pareizais un neuzkrītošākais vārdu daudzums, ko izmantot mājas lapu tekstu veidošanā. Tomēr ir izskanējis viedoklis, ka atslēgvārdiem būtu jāaizņem 1 - 4% no visa teksta apjoma.

SEO atslēgas vārdi un to garums

Vislabāk izvēlēties atslēg-frāzes, kuru garums nepārsniedz 2 - 5 vārdus. Parasti tik daudz vārdus interneta lietotājs ieraksta Google, lai atrastu sev vēlamo pakalpojumu vai produktu. Tomēr atslēg-frāzē būtu jāiekļauj daži specifiski vārdi, lai piesaistītu ne tikai potenciālos pircējus, bet īstus pircējus, kas tiešām gatavi produktu iegādāties.

Piemēram, ja izvēlēsieties atslēgvārdus "tenisa bumbas" būs salīdzinoši grūti cīnieties ar konkurentiem, ja ir teiksim 100 uzņēmumu, kuri izmanto šos atslēgvārdus. Ja izvēlēsieties lietot atslēgvārdus "dzeltenās Dunlop tenisa bumbas" ir daudz lielāka iespēja piesaistīt īstus pircējus, kuri ir ieinteresēti šo konkrēto produktu iegādāties.

Pāris atslēgas vārdi  vienā mājas lapas sadaļā

Nav iespējams optimizēt sava uzņēmuma mājas lapu, ja izvēlēsieties 20 dažādas atslēgvārdu frāzes. Ja tavam uzņēmumam ir iespējams piešķirt vairākus atslēgvārdus, nelietojiet tos visus vienā lapā. Ja tā darīsi tu ne tikai radīsi iespaidu, ka centieties veidot tekstu, pakļaujoties šiem vārdiem, bet arī interneta meklētāji nesapratīs pēc kuriem atslēgvārdiem celt mājas lapas pozīcijas. Visu ar mēru.

Gramatiski pareizi atslēgas vārdi

Pat, ja liela daļa lietotāji, kāda pakalpojuma nosaukumu ir saklausījuši nepareizi un pēc šī kļūdainā vārda arī to meklē Google, neizvēlies šo vārdu, kā atslēgvārdu, lai celtu savas mājas lapas pozīcijas. Tas stipri vien var sabojās tava uzņēmuma profesionālo un intelektuālo tēlu.

WEB lapas sākumlapa - atslēgvārdu apkopojums

Atceries ievietot pašus nozīmīgākos atslēgvārdus mājas lapas pirmajā lapā. Tā ir perfekta vieta, kur parādīt, kas tad ir tās galvenās lietas, ar ko nodarbojas tavs bizness. Ja lietosi svarīgākos atslēgvārdus sākumlapā, tas interneta lietotājus jau no sākuma aizvedīs tur, tādā veidā, izlasot vairāk informācijas par tavu uzņēmumu, pakalpojumiem un apkalpošanas specifiku.

Ar mājas lapu mūsdienās ir par maz. Veido atslēgvārdiem bagātu, bet nepārspīlētu tekstu un piesaisti vairāk klientu.

Ir aktuāla mājas lapas SEO optimizācija? Laipni aicināts sazināties ar mūsu speciālistiem.